Billigt til USA fra omkring 12-14 til 26-2~
Fra : Jonas R.

Dato : 28-01-04 21:59

Davs

Min kæreste og jeg påtænker at tage til USA i juli måned og vil gerne høre
om nogen havde nogle hints til hvor man kan finde nogle flybilletter henne.
Jeg har tjekket mrjet og lign. og der ligger de billigste på omkring 6000 kr
stk. Havde håbet på at det måske kunne gøres for 4000 kr stk.. Nogen som har
nogle foreslag?

MVH

Jonas Rohde

Divx-Afspiller http://www.skumlern.dk
Min Bil: http://www.skumlern.dk

Fra : Riverwind

Dato : 29-01-04 00:08

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kr
> stk. Havde håbet på at det måske kunne gøres for 4000 kr stk.. Nogen som

Jeg havde held med at finde billetter til 2800,- fra London (Heathrow) til
New York (JFK) med Virgin Atlantic sidst i juni sidste år. Inkl billetter
fra Billund (1000 t/r) og coach mellem Gatwick og Heathrow (2 x 17£) løb det
op i godt 4000,- pr. mand.
Billetterne til USA fandt jeg på www.ebookers.co.uk, og de andre var med
Maersk Air.
Men det kan meget vel være, at priserne i juli ligger en tand højere.
Vores alternativ sidste år var billetter til knap 6000,- mellem
København/Billund og New York, så vi sparede da næsten 2000,- pr. mand, mod
at vi selv skulle sørge for skift i London.
Hvis du ikke finder noget på ebookers, så prøv andre steder at undersøge,
hvad det koster fra Frankfurt eller Amsterdam til USA. Alt under 3500,- er
nok værd at kigge nærmere på.

God jagt!

/Riverwind

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 29-01-04 07:08

Hej,

som jeg har skrevet tidligere, bør du kontakte rejsebureauer som f.eks. Jysk
Rejsebureau. Det er min erfaring, at de oftest er billigere end internet
stederne, de giver længere kredit og større fleksibilitet.

Jeg skal f.eks. til Kiev og alt på nettet var over 1.000,- dyrere end Jysk.
Hvis man skal flyve til steder som f.eks. Berlin, hvor der kun er (var) SAS,
så er mulighederne mere begrænsede. Her er SAS hjemmeside det billigste.
Under alle omstændigheder er New York klart det billigste.

Mvh

Kennet

--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Sean Pedersen

Dato : 29-01-04 14:20

> [...]
kr
> stk. Havde håbet på at det måske kunne gøres for 4000 kr stk.. Nogen som

Har du prøvet www.flybillet.dk
Jeg var tre uger i Los Angeles i november 2003... returbilletten kostede
3700 kr og det var SAS.

Mvh
Sean

Fra : Steen Hauritz

Dato : 29-01-04 23:01

Prøv Dania rejser i Lyngby

Fra : Claus Olesen

Dato : 29-02-04 22:30

Jonas R. wrote:

> [...]
> stk. Havde håbet på at det måske kunne gøres for 4000 kr stk.. Nogen som har

Prøv Icelandair.dk
Eneste ulempe er, at de kun flyver fra København og kun til byer på
østkysten (i USA vel og mærke).
Men de er forholdsvis billige.
Det kan også anbefales at man melder sig ind i deres Lucky Fares klub,
som er gratis, hvor de har mange gode tilbud.

Et andet alternativ er at kigge på afgange fra London og så flyve mellem
Danmark og England med RyanAir. Ulempen her er så hvor meget bagage du
må have med (maks 2 stk á 20 kg mod 2 stk á 32 kg når du flyver over
atlanten, f.eks. med Icelandair), så det afhænger selvfølgelig af hvor
lang tid I skal være afsted. Husk også på, at hvis I køber tøj i USA, så
skal det jo også med tilbage igen og det gør måske at bagage vægten stiger.

Mvh
Claus Olesen
--
Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me