malmø
Fra : Kalle Ågaard

Dato : 28-01-04 19:17

Hejsa
Jeg er ved at planlægge en tur til Malmø i forbindelse med et svensk
sprogforløb - jeg har tænkt at tage i et teater, og er der mon nogen der
kender et teater i Malmø som spiller noget interessant for tiden?

Mvh.
Kalle

Fra : Kristian

Dato : 29-01-04 00:25

"Kalle Ågaard" <balrok@hostel.dk> wrote:
> [...]
>sprogforløb - jeg har tænkt at tage i et teater, og er der mon nogen der
>kender et teater i Malmø som spiller noget interessant for tiden?
Måske kan du finde noget interessant på "Alt om Malmö":
http://www.alltommalmo.tv4.se/

Kristian

Fra : Kalle Ågaard

Dato : 30-01-04 14:14