El Gouna /Egypten - Hvad med snorkeldyknin~
Fra : LC

Dato : 27-01-04 10:03

Hej NG

El Gouna /Egypten - Hvad med snorkeldykning ??

Vi er en familie på 2 voksne og en 6 årig som er blevet "hooked" på egypten
efter 3 ture til Sharm El Sheikh sidste år..... det der trækker mest ved
Sharm er at der er noget at se på under vandet, lige ud fra stranden.....
hvis vi fx. ville bo på Movenpick i El Gouna hvordan er vores muligheder så
? er der nogle i NG der har erfaringer fra El Gouna (alt har interesse )

--
Venlig hilsen

Peter Cardow

Peter Cardow

Mail: PeterCardow@TDCspace.dk
WWW: www.Cardow.dk --- se under Egypten

Fra : Stein Bredal

Dato : 27-01-04 10:57

hei
El Gouna har en egen hjemmeside, http://www.elgouna.com/. Under fanen
Sports finner du blandt annet litt om snorkling. Du finner også link til
Mövenpick på El Gounas hjemmeside.

Fra : Peter Cardow

Dato : 27-01-04 12:16

Tak Stein

Har set den.... men der er ingen svar på mine spørgsmål omkring Movenpick og
snorkling fra stranden eller snorkling generelt i El Gouna..... jeg kan ikke
finde nogle oplysninger om der fx. er noget undervandsliv at se, hvis man
går direkte ud fra stranden ? har hørt rygter om at man SKAL ud med båd
hvis man vil se noget !?

Hi Peter