Kykladerne
Fra : Jele

Dato : 25-01-04 14:56

Hej NG

Gode links/adresser på hotel eller værelser
søges på de græske øer Milos, Sifnos og Serifos.

M.v.h.
Jele

"fjern dette-"egernvej@hotmail.com

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-01-04 22:54

Hej

"Jele" <nospammail@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Gode links/adresser på hotel eller værelser
>søges på de græske øer Milos, Sifnos og Serifos.

Kig her, dér kan du finde stort set _alt_ omkring rejser til Græske øer.

http://www.islandstrolling.com

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Kewtie Pye

Dato : 26-01-04 17:46

Argh, bare jeg kunne hjælpe dig - det eneste jeg kan sige er, at du ikke
behøver booke hjemmefra - der er MASSER af dem!

MGA

Fra : Torben Bech

Dato : 28-01-04 18:56

http://www.greecetravel.com/islands/