Rejsepartner?
Fra : Pelle Gøeg

Dato : 25-01-04 00:59

Hej ng,

Er der nogle som kender nogle gode fora på nettet, hvor man kan søge
rejsepartnere. Da jeg leder efter en at rejse med til Sydamerika (
tænker på Venusuela, Peru, Argentina evt. Chile) med måske et stop i
Miami (da jeg alligevel skal skifte fly der, udfra de rejser jeg har set
indtil videre). yderligere behøver det ikke være en der rejser med hele
vejen.
Det meste skulle gerne ske med en rygsæk på ryggen og så få set så meget
som muligt, altså ikke en badeferie...

Nogle forslag?

Venligst
Pelle

Fra : mj

Dato : 25-01-04 02:25

> [...]
> vejen.
> Det meste skulle gerne ske med en rygsæk på ryggen og så få set så meget

http://www.backpacker.dk/ er nok et godt sted at starte...

Mvh
morten

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 25-01-04 13:11

"Pelle Gøeg" <sunsitenews@ghostofkathrine.dk> wrote in message
> [...]
> vejen.
> Det meste skulle gerne ske med en rygsæk på ryggen og så få set så meget

Udover den fortrinlige side som allerede er nævnt kender jeg også til Lonely
Planet Thorn Tree, hvor man kan finde rejsemakkere.
Kilroy Travel i københavn har også lister hertil ved jeg.

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 25-01-04 21:06

--
"Pelle Gøeg" <sunsitenews@ghostofkathrine.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vejen.
> Det meste skulle gerne ske med en rygsæk på ryggen og så få set så meget

Hej!

Rejsepartnere kan også findes hos Jysk Rejsebureau - www.jyskrejsebureau.dk

Mvh
Pernille