Katalogbestilling online
Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 24-01-04 19:13

Er der en hjemmeside hvor jeg hurtigt og let kan bestille mange
rejsekataloger, og kun indtaste mit navn og adresse en enkelt gang?

Mette T Eriksen
__________________________
Ubi est mea anaticula cumminosa?

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-01-04 23:24

Hej

"Mette Tornager Eriksen" <metteerik92@LÆSESIKKEhotmail.com> wrote:

>Er der en hjemmeside hvor jeg hurtigt og let kan bestille mange
>rejsekataloger, og kun indtaste mit navn og adresse en enkelt gang?

Ja, det er der flere steder du kan, lige umiddelbart kan jeg komme i
tanke om: www.travelmarket.dk

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Rasmus Lundbye

Dato : 25-01-04 11:28

"Mette Tornager Eriksen" <metteerik92@LÆSESIKKEhotmail.com> wrote in message
> Er der en hjemmeside hvor jeg hurtigt og let kan bestille mange
> rejsekataloger, og kun indtaste mit navn og adresse en enkelt gang?

Mener også man kan her:
www.vagabondnet.dk/

Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 25-01-04 12:35