Nordjylland-Norge på billigste måde!
Fra : Per P.

Dato : 24-01-04 18:25

Jeg sidder lige og kigger på hvordan man på den billigste måde kan komme 4
personer i bil til Norge, gerne Oslo. Endelig destination er det vestlige
Jotunheimen. Jeg har kigget på Fredrikshavn-Oslo, Frederikshavn-Gøteborg,
men er lidt i tvivl om hvad der bedst kan betale sig. Er der nogen der har
erfaringer med færge og turplanlægningen til Norge så giv endelig lyd.

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse

Fra : mj

Dato : 24-01-04 18:33

Colorline fra Hirtshals til Oslo, eller Frederikshavn til Larvik har
såkaldte grønne afgange, hvor du får bil med indtil 5 personer for en
rimelig pris.. tjeck www.colorline.dk

mvh
Morten

Fra : kiil

Dato : 26-01-04 08:45

Hej Per

En god ide er at gå ind på Stena Line's tyske hjemmeside www.stenaline.de

På den måde sparer du ca. 25 - 30% på alle overfarter. De tyske priser er
simpelthen bare billigere end de priser, du kan finde på deres danske
hjemmeside. Et andet plus er, at du får længere kredittid, idet billetterne
først skal betales ca. 14 dage før afrejse.

Den eneste ulempe er at sitet et på tysk. Men når du en gang har bestilt
billetterne, kan du se dine reservationer på den danske hjemmeside

mvh

Frank Nielsen

Fra : Per P.

Dato : 26-01-04 10:35

"kiil" <frank@se-packing.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den eneste ulempe er at sitet et på tysk. Men når du en gang har bestilt
> billetterne, kan du se dine reservationer på den danske hjemmeside

Tusind tak!! Jeg vil lade mit tyske stå sin prøve

--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Orv mand, tror du også vi kan køre op af den skrænt.....