Benns rejser - erfaringer søges (kort!)
Fra : Martin Christiansen

Dato : 24-01-04 10:08

Hej - ganske kort:

Min kone og jeg påtænker at tage til Prag med Benns Rejser (bus) sidst i
marts (bor i Århus).

Er Benns ok?
Hvor gammelt er firmaet?
Skal man være bekymret for, om det krakker, mens man er væk????

Jeg ville være glad, hvis nogen gad skrive et par enkelte bemærkninger om
deres oplevelse med firmaet - også hvis den har været positiv.

NB. Vi skal bo på Hotel City Centre (***) i Prags centrum - det er vel et OK
sted?

--Martin.

Fra : Jimmi Jakobsen

Dato : 24-01-04 10:23

Hej Jeg har rejst med benns rejser en gang, på studietur til prag (Glæd
dig), der var ikke noget at sætte finger på, Vi havde en guide der hed noget
som Dana, hvis i kan finde hende så er hun kanon. Så vidt jeg ved er Benns
Rejser rimelig hgamel og jeg vil ikke være bekymret.

God tur mvh Jimmi

"Martin Christiansen" <marchr@maREMOVETHISil1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:401235e1$0$2813$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Henry Vest

Dato : 24-01-04 11:44

Martin Christiansen skrev:

> Min kone og jeg påtænker at tage til Prag med Benns Rejser (bus) sidst i
> marts (bor i Århus).
>
> Er Benns ok?

Faktisk hedder firmaet slet ikke Benns Rejser mere, de er fusioneret med
Team Travel og hedder nu Team Benns. Men bortset fra det, så har jeg selv
kun positive erfaringer med Benns. Jeg har rejst med dem til Bryssel og
Amsterdam og skal til Berlin med dem i juli.

--
Henry Vest

Fra : Rasmus Lundbye

Dato : 24-01-04 12:18

> [...]
>
> Er Benns ok?
> Hvor gammelt er firmaet?
> Skal man være bekymret for, om det krakker, mens man er væk????

Ingen problemer med dem. Har også været på studietur med dem.

God tur. Prag er og bliver et perfekt sted til en lille sviptur.

Fra : Inger Buchard

Dato : 24-01-04 13:29

Godt, solidt bureau - men spørg for en sikkerheds skyld, om der bor
skolegrupper på det hotel, du booker ind på; hvis ja, kan det knibe med
nattesovnen, og det er ikke Benn's ansvar

Inger

Fra : Pelle Gøeg

Dato : 25-01-04 00:46

Martin Christiansen wrote:
> [...]
>
> Er Benns ok?
> Hvor gammelt er firmaet?
> Skal man være bekymret for, om det krakker, mens man er væk????

Hej,

Som Henry Vest skrev så hedder de nu Team Benns. Nej tror ikke det er
et af dem man skal være bange for krakker.

Men om de er ok, vil jeg sige klart ja. Var på studietur i Athen i
September måned (med fly) og her var alt som det skulle være og vi fik
det vi blev lovet, (okay vores hotel havde ikke det 2x2 meter badebassin
som der stod i kataloget) men ellers var det rigtig godt.

Inger nævner at i skal tjekke om der er skolerejser på hotellet.
Eftersom at det er sidst i marts måned skal i nok ikke være så bange for
at der er det.

Venligst
Pelle

Fra : Martin Christiansen

Dato : 25-01-04 14:29

Dejligt at se, at Team Benns er et seriøst foretagende.

Jeg takker alle, fordi de gad at skrive.

- Martin.

Fra : Camilla L Andersen

Dato : 28-01-04 20:31

Hey

Stod sammen med et par andre for at arrangere studietur for 30
ingeniørstuderende forrige år til Rom.
Fra Benns side var der hele vejen igennem kanon service - specielt set i
lyset af, at deltagerantal og hotel og flere
andre ting blev -fra vores side- ændret flere gange. De var hele tiden klar
til at hjælpe os, også da vi stod i Rom.

Jeg kan kun anbefale Team Benns, men I skal nok alligevel forhøre jer om
skolerejser for flere og flere er begyndt at tage afsted på andre
tidspunkter
end før for at få lidt billigere rejser.

Go tur

/Camilla