OT: Ebay?????
Fra : Johnny Johansen

Dato : 03-02-04 19:13

Mange herinde snakker om at de køber diverse ting på e-bay, men hvilken
ebay?
ebay.de ( mange vil kun sende i tyskland)
ebay.co.uk
eller andre???

Fra : anders majland

Dato : 03-02-04 19:33

> [...]
hvilken
> ebay?
> ebay.de ( mange vil kun sende i tyskland)

Mest .de men det mest fordi det er der udvalget er for mig.

Jeg har gennemført 7 handler på ligeså mange måneder og den 8. er
undervejs. Jeg har netop købt en ny http://www.mra.de "Tourenscheibe"

De fleste tyskere krydser af i "kun for tyskland" af vane. Jeg plejer at
sende en høflig mail inden jeg byder. Spørger om de har noget imod jeg
byder og fortæller at jeg hvis jeg vinder vil betale med en
bankoverførsel i euro og spørger til portoen. Nogle enkelte ignorere en
sådan henvendelse men de langt de fleste vil jo gerne sælge og har ikke
noget imod det at "spilde tid" på at undersøge portoen. De sidste er jo
lidt relevandt ved større ting som sidetasker og lign...

I England er der flere "småbutikker" der kan tage credit kort så det kan
være lidt nemmere

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-02-04 19:42

anders majland wrote:

> [...]
> sidste er jo lidt relevandt ved større ting som sidetasker og lign...
>
> I England er der flere "småbutikker" der kan tage credit kort så det

Privat handlende kan også betale med kreditkort takket vær ebay
samarbejdspartner paypal.com
hvor man via ebay siden kan betale med sit kreditkort, hvis ellers sælger
vil det !
Jeg har brugt det til en handel i USA, hvor jeg desværre ik havde fået min
vare efter 4 uger.
Jeg sendte en refund ansøgning afsted til paypal, som undersøgte med ebay og
sælger, og 2
dage efter stod de 200$ på min bankkonto igen.
Det giver en vis sikkerhed for at handle via ebay, frem for bankoverførsler
der koster en bondegård til udlandet!

Thomas

Fra : anders majland

Dato : 03-02-04 19:58

> Privat handlende kan også betale med kreditkort takket vær ebay
> samarbejdspartner paypal.com

Det er bare ikke nemt at få tyskerne til (Så er uk, usa nemmere)

> Det giver en vis sikkerhed for at handle via ebay, frem for
bankoverførsler
> der koster en bondegård til udlandet!

Jeg giver 15kr for en overførsel i euro til tyskland. Afhængigt af
beløbets størrelse løber paypals gerbyrer jo også op. Det er nærmere
portoen fra tyskland der er en hæmsko... Måske man skulle finde sig en
stråmand i Flensborg

/A

Fra : Soren Lindholt

Dato : 04-02-04 09:14

anders majland <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
article <bvor9e$st3$3@sunsite.dk>...

> Det er bare ikke nemt at få tyskerne til (Så er uk, usa nemmere)

Nemlig, tyskerne har sjældent paypal

> [...]
> beløbets størrelse løber paypals gerbyrer jo også op. Det er nærmere
> portoen fra tyskland der er en hæmsko... Måske man skulle finde sig en

Er det ikke kun afsendergebyret, modtageren plejer at skulle betlae 100
kroner. Og hvor er det ellers du kan gøre det til den pris? Det er nemlig
træls at det skal være så dyrt, jeg giver normal 120 på girobank, for alle
gebyr for afsender og modtager.

mvh Søren

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 04-02-04 09:21

> [...]
> er nemlig træls at det skal være så dyrt, jeg giver normal 120 på
> girobank, for alle gebyr for afsender og modtager.

Hej Søren

Jeg giver 15kr for overførsel til udlandet via min PC bank hvis du har IBAN
og BIC koderne. Jeg er kunde i Sydbank. De har en velfungerende gratis PC
bank, og de snyder ikke en med kæmpe gebyrer på alting lige som f.eks Danske
Bank.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : MKS - 74

Dato : 04-02-04 09:55

On 04 Feb 2004 08:14:26 GMT, "Soren Lindholt"
<lindholt@REMOVEperson.dk> wrote:

>Er det ikke kun afsendergebyret, modtageren plejer at skulle betlae 100
>kroner.

Det er nu ikke helt rigtigt,hvis man accepterer at betale _både_ de
indenlandske og udenlandske udgifter så tager mange af de danske
banker 100 kr som std. beløb for de udenlandske,uden skelen til hvad
disse rent faktisk er,forklaringen de giver er at det er et
gennemsnitsbeløb som skal dække forsendelse til såvel Langbortistan
som Germanistan.Meeeen nu kunne man godt ha' dem lidt mistænkt for at
det er en måde at kradse lidt ekstra penge hjem,når nu det er så
ugennemsigtigt - I realiteten koster det i hvert fald sjældent 100,-
til D. og i nogle tyske banker koster det ikke en rød reje at modtage
penge fra DK sålænge det foregår elektronisk med IBAN og S.W.I.F.T og
korrekt navn/kontonr. der entydigt definerer bank og kontohaver.Hvis
man vil være flink og sikre sig at tyskeren ikke brokker sig,så
spørger man på forhånd,hvor meget (hvis noget) det koster for
vedkommende at modtage penge fra DK på sin konto og adderer så bare
det til beløbet.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Armand

Dato : 04-02-04 17:17

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> skrev i en meddelelse
> anders majland <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
> article <bvor9e$st3$3@sunsite.dk>...

> Nemlig, tyskerne har sjældent paypal

Jeg vil ud fra lejligheden lige gøre opmærksom på at Wilhelmsen i Oeversee
[ www.motorradtechnich.de ] har dansk bankforbindelse netop for at gøre
fjernbetalingen billig og overskuelig!

Forøvrigt faldt mine øjne på en reklame i mit pendler-tog: "Western Union"
igennem posthuset - Er der nogen der har prøvet dét?

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 04-02-04 18:13

On Wed, 4 Feb 2004 17:17:02 +0100, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Jeg vil ud fra lejligheden lige gøre opmærksom på at Wilhelmsen i Oeversee
>[ www.motorradtechnich.de ] har dansk bankforbindelse netop for at gøre
>fjernbetalingen billig og overskuelig!

http://www.motorradtechnik.de/ mener du vist ,de er rigtigt at de
har dansk bankforbindelse,men deres vekselkurs er også lidt indregnet
derefter ,så det er ikke helt superbilligt men dog ok.

>Forøvrigt faldt mine øjne på en reklame i mit pendler-tog: "Western Union"
>igennem posthuset - Er der nogen der har prøvet dét?

Nej ikke prøvet men forhørt på det og det er alt-alt-alt for dyrt.

Fra : Armand

Dato : 04-02-04 19:41

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Union"

> Nej ikke prøvet men forhørt på det og det er alt-alt-alt for dyrt.

Tænkte det nok, alene derved at posthuset/BG-bank er med i det giver næsten
at det er urørligt - Og hvis ikke det var derfor, hvorfor skulle de så
reklamere :-/

--
Armand.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-02-04 19:37

> ebay.de ( mange vil kun sende i tyskland)

har købt på ebay.de og han ville gerne sende til mig.

Kostede dog i fragt, men det var det værd

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Hekto

Dato : 03-02-04 19:50

Johnny Johansen wrote in news:TwRTb.3555$tx1.1530@news.get2net.dk:

> Mange herinde snakker om at de køber diverse ting på e-bay, men
> hvilken ebay?
> ebay.de ( mange vil kun sende i tyskland)
> ebay.co.uk
> eller andre???

EBay.de
De fleste sender det nu alligevel ... man har jo købt det.
Tag højde for fragt (5-10kg ca. 20euro)
Tag højde for at det er urimeligt dyrt at få banken til at overføre
pengene (de fleste banker) Op til 200,- kr.
Mindre beløb sender jeg direkte, i alm. brev. Alt er nået frem.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : RacerNiels

Dato : 03-02-04 20:23

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> wrote in message
> Mange herinde snakker om at de køber diverse ting på e-bay, men hvilken
> ebay?
> ebay.de ( mange vil kun sende i tyskland)

Jeps - det er konge!
Jeg har sparet rigtig mange penge ved at handle dernede. Det er super!
Jeg plejer bare at byde selvom der står "Kun Tyskland". Sikke noget fis -
det er jo ligegyldigt om den skal sendes til naboen eller Sydpolen så længe
modtageren betaler portoen.

Maxibrev koster 2,20?
Lille pakke koster 8,20?
Stor pakke koster 16,50?

Det er i hvert fald de priser jeg plejer handle med. Dertil 80kr i
bankgebyrer, hvis beløbet da ikke er så småt at jeg sender cool cash i en
konvolut.

Ihr eBay'er,
Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 03-02-04 20:43

RacerNiels wrote:

> Det er i hvert fald de priser jeg plejer handle med. Dertil 80kr i
> bankgebyrer, hvis beløbet da ikke er så småt at jeg sender cool cash
> i en konvolut.

Brug IBAN + SWIFT/BIC koder når du betaler til udlandet, så koster en
bankoverførsel kun 20 kr.-.
Jeg har efterhånden købt del både i uk og de og har endnu ikke været ude for
nogen der ikke kunne skaffe disse koder.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : MKS - 74

Dato : 03-02-04 20:56

On Tue, 3 Feb 2004 20:42:30 +0100, "D@n Dethlefsen"
<sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote:

>Brug IBAN + SWIFT/BIC koder når du betaler til udlandet, så koster en
>bankoverførsel kun 20 kr.-.

Jepper,det gør jeg også,men det kan dog en sjælden gang give problemer
idet det kun er de danske udgifter og f.eks nogle tyske banker (ikke
alle dog) tager sig også betalt for at modtage en udenlandsk
overførsel og i så fald kan det forståeligt nok ske at tyskeren
brokker sig.På Ebay-UK er der langt flere der har en Paypal-konto og
det er altså noget nemmere.

Fra : RacerNiels

Dato : 03-02-04 22:24

"D@n Dethlefsen" <sotaOSTEN@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
for
> nogen der ikke kunne skaffe disse koder.

Nej, jeg får også fat i dem og har spurgt i banken, om ikke det kan gøres
billigere, men de siger, at prisen på de 80kr netop er når jeg har IBAN +
SWIFT/BIC koderne.

Men men men... hvad er 80kr hos Lån&Spar når man netop gennem Lån&Spar kan
forsikre hos Runa og spare adskillige tusinde kroner....??

Niels
S FAU himmelblau

Fra : anders majland

Dato : 03-02-04 23:00

> Nej, jeg får også fat i dem og har spurgt i banken, om ikke det kan
> gøres billigere, men de siger, at prisen på de 80kr netop er når jeg
> har IBAN + SWIFT/BIC koderne.

Har din bank ikke noget online bank så du kan få en høflig og billig
selvbetjening ?

Hvis det koster meget mere end de 15kr jeg giver kan det være endnu en
årsag til at revurdere sit engagement i banken ...

> Men men men... hvad er 80kr hos Lån&Spar når man netop gennem
> Lån&Spar kan forsikre hos Runa og spare adskillige tusinde
> kroner....??

Banker er ikke som kærester- der er ikke noget problem i at have flere
ad gangen

Fra : Leonard

Dato : 03-02-04 23:11

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Banker er ikke som kærester- der er ikke noget problem i at have flere
>ad gangen

Lighederne er der ellers, begge slags vil helst have lov at bestemme
over dine penge ...
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : RacerNiels

Dato : 04-02-04 01:33

"Leonard" <dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk> wrote in message

> "anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:
> Lighederne er der ellers, begge slags vil helst have lov at bestemme
> over dine penge ...

*ROTFLMAO* Hahahahahahahah

SÅDAN!!

Måske jeg skulle prøve Sydbank.... Jens Jacob himself har foreslået dem. De
har gratis netbank og en EU-overførsel koster 15kr.

Som det er nu, kan jeg ikke lave selve overførslen direkte på netank. Jeg
skal sende en besked til banken og oplyse div. info.
De tager så 80kr for copy/paste :-/

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!

Nælz

Fra : anders majland

Dato : 04-02-04 11:06

RacerNiels:

Jeg skrev ikke ovenstående - du bedes lære at quote korrekt !

> Måske jeg skulle prøve Sydbank.... Jens Jacob himself har foreslået
> dem. De har gratis netbank og en EU-overførsel koster 15kr.

Det er også dem jeg bruger (sammen med et par andre banker) Og min
rådgiver der har fornyligt erkendt en fejl vedr løbetiden på et
tillægslån i huset. Det var "kun" en mundlig aftale lavet over telefonen
og som kompensation har hun returneret lånegebyret og sendt et par
flasker vin. (Alle laver fejl - forskellen er hvordan man håndterer
dem). I praksis betyder det ene år fra eller til på løbetiden ikke
noget - men principper kan man jo godt slås lidt for

Fra : Leonard

Dato : 04-02-04 13:51

"RacerNiels" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> wrote:

>"Leonard" <dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk> wrote in message

Magen til omgang quotefuck skal man da lede længe efter!
Hvordan er det lykkedes dig at bytte om på Anders og mig?

Fra : RacerNiels

Dato : 04-02-04 15:19

> Magen til omgang quotefuck skal man da lede længe efter!
> Hvordan er det lykkedes dig at bytte om på Anders og mig?

Jajaja... tudemikler Kig på klokken - jeg var temmelig vissen fordi en
masse fjolser havde glemt at sende postkort til kollegiet og skulle gi
omgang

SKÅL!
Niels

Fra : anders majland

Dato : 04-02-04 15:33

> Jajaja... tudemikler Kig på klokken - jeg var temmelig vissen
> fordi en masse fjolser havde glemt at sende postkort til kollegiet og
> skulle gi omgang

Det er s** ikke nogen undskyldning medmindre du giver en lille en -
Hvilket kollegie skal Leonaord og jeg komme omkring ?

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-02-04 08:27

> Det er s** ikke nogen undskyldning medmindre du giver en lille en -
> Hvilket kollegie skal Leonaord og jeg komme omkring ?

Hvis RacerNiels skal "gi en lille en" kan du lige så godt risikere et sidde
med en 16årig blondine fra Dating på skødet, end at få en øl i hånden

Fra : RacerNiels

Dato : 05-02-04 11:59

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:mfmUb.655$DX1.625@news.get2net.dk...
> Hvis RacerNiels skal "gi en lille en" kan du lige så godt risikere et
sidde
> med en 16årig blondine fra Dating på skødet, end at få en øl i hånden

....and the crowd goes wild *WWWRRRRROOOAAAAAAAAAAAAARRRR*

Hehe.. I kan da lige få et screendump af min favoritliste - så kan I selv
vælge

Ihr SurfMeister,
Niels }:-]

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-02-04 00:03

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Hvis RacerNiels skal "gi en lille en" kan du lige så godt risikere et
> sidde med en 16årig blondine fra Dating på skødet, end at få en øl i
> hånden

*GRILL*
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 03-02-04 20:43

Hej

Ja der er ingen problemer i at købe selvom de skriver "kun i Tyskland"

Har altid sendt pengene i et brev, (selvfølgelig kun sedler og indpakket i
sølvpapir), og som regel er de euro som man har betalt for meget med i
pakken når den kommer.
Har lige købt et komplet kædekit DID x-ring 520 og renthael tandhjul for
29euro, orig sædebetræk til Yamaha XTZ 9,- 14Amp batt (geltype) 12,-
Spiegler stålbremseslange kit 16,-
Så der er virkeligt mange penge at sparer.

Hilsen
Torben

Fra : anders majland

Dato : 03-02-04 20:54

> Så der er virkeligt mange penge at sparer.

Hvis man nøjes med at købe det man mangler og kan styre sig når
auktioner nærmer sig sin afslutning

Fra : MKS - 74

Dato : 03-02-04 21:19

On Tue, 3 Feb 2004 20:53:49 +0100, "anders majland"

>Hvis man nøjes med at købe det man mangler og kan styre sig når
>auktioner nærmer sig sin afslutning

Jepper,når man er totalt newbie,så kan det være svært ,tricket er
at beslutte sig på forhånd for hvor meget man vil byde,og så bruge et
budagent-proggie,der selv går ind og byder f.eks 20-30 sek. før
auktionen slutter,så slipper man også ganske for at holde øje med
auktionen og blive fristet til at byde mere.

Fra : anders majland

Dato : 03-02-04 21:27

> budagent-proggie,der selv går ind og byder f.eks 20-30 sek.

Kan du anbefale en der er specielt velegnet til at byde på mc dele ?
(tåbeligt forsøg på at bevare bare en smule relevand for denne gruppe

Fra : MKS - 74

Dato : 03-02-04 22:03

On Tue, 3 Feb 2004 21:26:36 +0100, "anders majland"

>Kan du anbefale en der er specielt velegnet til at byde på mc dele ?

Jeg har faktisk kun indtil nu købt MC-dele på Ebay så deeet .Jeg
har ikke prøvet mere end en hvilket vel er et lidt tyndt grundlag
ligefrem at anbefale noget på,men denne her fung. udmærket for mig :

http://www.lastminutegebot.de/

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-02-04 10:22

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> http://www.lastminutegebot.de/

Tak. Du har sparet mig for mange hovedpiner, da jeg på det nærmeste
var udpeget til at udvikle noget lignende

Jeg havde brokket mig over at jeg altid blev snipet og inden aftenen
var gået og alle øllene var drukket var designet næsten på plads

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : MKS - 74

Dato : 04-02-04 18:34

On 04 Feb 2004 10:21:49 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid>
wrote:

>Jeg havde brokket mig over at jeg altid blev snipet og inden aftenen
>var gået og alle øllene var drukket var designet næsten på plads

Ebay er vistnok ikke alt for glad for at folk bruger
budagentprogrammer,idet det stiller folk der byder "manuelt"
dårligere.Men det tog er nok kørt,idet det er en alm. erfaring at det
er ret udbredt bedømt efter hvor mange bud der bliver lagt ind i
sidste min. og det er derfor at man ikke rigtigt kan bruge det bud der
står som højeste til så meget,det kan sagtens havne _meget_ højere end
det det står til ca. 1 min før auktionen slutter.Så man skal som
Anders så rigtigt skrev ikke lade sig gribe af stemningen blot fordi
noget ser billigt ud kort før afslutningen .

Fra : anders majland

Dato : 04-02-04 19:28

> Så man skal som
> Anders så rigtigt skrev ikke lade sig gribe af stemningen blot fordi
> noget ser billigt ud kort før afslutningen .

Jeg var også ved at få fingre rigtigt grimt i klemme ved ikke lige at
have været opmærksom på forskellen på komme og punktum. Jeg havde smidt
et autobud på 9001 pund istedet for 90,01 pund. Heldigvis fik jeg varen
for 92,50 ... Godt nok lidt over hvad jeg have regnet med, men jeg fik
lært lektion at læse hvad der står og ikke bare klikke ok ....

Rodet kom af at jeg brugt både ebay.de og ebay.co.uk og der er altså
forskel

Fra : Soren Lindholt

Dato : 06-02-04 23:47

> [...]
> lært lektion at læse hvad der står og ikke bare klikke ok ....
>
> Rodet kom af at jeg brugt både ebay.de og ebay.co.uk og der er altså

Yep, jeg gjrode det samme i aftes, skulle byde 381.99 dolars på en
højttaler, og kom til at byde 38199 dollars... jeg trak det dog tilbage,
det kan man sagtens gøre...
Jeg vandt dimsen på mit efterfølgende bud på 381 dollars, så det gik ikke
så galt...
'

Fra : Brian Lænø

Dato : 07-02-04 03:57

"Soren Lindholt" skrev

> [...]
> det kan man sagtens gøre...
> Jeg vandt dimsen på mit efterfølgende bud på 381 dollars, så det gik ikke

Hvordan trækker man et bud tilbage?, kan man også det på Ebay.de?

--
Brian

Fra : MKS - 74

Dato : 07-02-04 10:04

On Sat, 7 Feb 2004 03:56:45 +0100, "Brian Lænø"
<brian-la-fjern-@adslhome.dk> wrote:

>Hvordan trækker man et bud tilbage?, kan man også det på Ebay.de?

Ja under visse omstændigheder kan man sagtens, f.eks som i de nævnte
tilfælde hvor man indlysende har lagt et forkert bud ind :

http://pages.ebay.de/help/buy/bid-retract.html

Fra : Brian Lænø

Dato : 07-02-04 11:37

"MKS - 74" skrev

> Ja under visse omstændigheder kan man sagtens, f.eks som i de nævnte
> tilfælde hvor man indlysende har lagt et forkert bud ind :
>
> http://pages.ebay.de/help/buy/bid-retract.html

Tak for det.
Jeg har ikke haft behov for det i nu, men det er rart at vide, at det kan
lade sig gøre.

--
Brian

Fra : Armand

Dato : 07-02-04 13:41

> [...]
>
> Yep, jeg gjrode det samme i aftes, skulle byde 381.99 dolars på en
> højttaler, og kom til at byde 38199 dollars...

GRILL

Meget aktuelt fortalte en kammerat mig i går at han var blevet uberettiget
populær, fordi han først efter at have logget af opdagede at han havde
net-bestilt en blomsterbuket til 500,-
Det er risikofyldt at være et moderne menneske!

--
Armand

Fra : Hekto

Dato : 07-02-04 17:33

Armand wrote in news:c02n9e$6k2$2@news.cybercity.dk:

> [...]
> opdagede at han havde net-bestilt en blomsterbuket til 500,-
> Det er risikofyldt at være et moderne menneske!

Man kan dog trække sit bud tilbage på EBay, hvis det sker 24 timer
inden, og man mener man har begået en fejl. Man bliver så bare
'noteret' for det.

Fra : Ronni S?rensen

Dato : 04-02-04 02:38

"Underbjerg / Andersen" <skolebakken16@os.dk> wrote in message news:<401ff9cb$0$27468$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> Spiegler stålbremseslange kit 16,-
> Så der er virkeligt mange penge at sparer.

Er der nogle af jer der har prøvet at købe mc på ebay.uk?
og er de da villige til at sende den til DK, selv om de skriver UK ONLY?

Ronni

Fra : Johnny Johansen

Dato : 03-02-04 22:48

Den der "sniper agent" kan man ikke få den i en engelsk udgave???

Johnny

Fra : MKS - 74

Dato : 03-02-04 22:56

On Tue, 3 Feb 2004 22:47:31 +0100, "Johnny Johansen"
<ale@tele2adsl.dk> wrote:

>Den der "sniper agent" kan man ikke få den i en engelsk udgave???

Jow da :

http://www.lastminutegebot.de/index_lmb.html

Men vil du handle med tyskerne kan du ligeså godt først som sidst lære
lidt tysk,en del af dem vil helst ikke eller er ufatteligt dårlige til
at tale/skrive engelsk .

Fra : RacerNiels

Dato : 04-02-04 01:43

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> wrote in message
> Men vil du handle med tyskerne kan du ligeså godt først som sidst lære
> lidt tysk,en del af dem vil helst ikke eller er ufatteligt dårlige til
> at tale/skrive engelsk .

Deres engelske er er ca lige så godt/dårligt som oversættelsen herfra:
http://babelfish.altavista.com/

Hvis de er helt i skoven til engelsk, skriver jeg brevet i ovenstående,
oversættter og copy/paster i min email til dem....

Ihr eBay'er,
Niels
S FAU himmelblau

Fra : Johnny Johansen

Dato : 03-02-04 22:58

> [...]
> ebay?
> ebay.de ( mange vil kun sende i tyskland)

Der er godt nok mange kroner at spare på Ebay.
Jeg sad og kiggede på rygbeskyttere fra Dainese, og fandt en der var 1 år
gammel og kostede 375 kr hvis man købte den med det samme! Det skal lige
siges at den samme rygbeskytter koster 1000 kr herhjemme fra ny godt nok.
Det samme gælder læderdragter.

Det var sku godt jeg blev så nysgerrig af alt jeres snak om ebay at jeg tog
mig sammen til at tjekke det. :)

Hilsen Johnny
Muligvis kommende ejer af blå R6