Efterlysning af Rød Harley Davidson
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-02-04 21:18

Hold øje med en rød Shovel '73 reg. nr EL 12369 ombygget med mange SJP dele.
Stjålet d. 31/1 i Næsby ved Odense.

Spred rygtet. Måske vi kan gøre en pige glad igen.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : RacerNiels

Dato : 01-02-04 22:24

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Måske vi kan gøre en pige glad igen.

Er du så gammel, at det er flere år siden du har gjort en pige glad??

Jeg skal nok holde øje, men cyklen kører vel næppe rundt på gaden for tiden.
Ja, det skulle da lige være som sneplov - det var jo en Shovel... *hyr hyr*

Niels *I'll be in my room*
S FAU himmelblau

Fra : André T.

Dato : 01-02-04 23:03

>Jeg skal nok holde øje, men cyklen kører vel næppe rundt på gaden for tiden.
>Ja, det skulle da lige være som sneplov - det var jo en Shovel... *hyr hyr*

98% of harleys are still on the road today....the other 2% made it
home...

Det gas !... harley folket kan ta det' (tror jeg nok)

VH

André T.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434
-------------------©--------------------

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-02-04 22:59

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Hold øje med en rød Shovel '73 reg. nr EL 12369 ombygget med mange
> SJP dele. Stjålet d. 31/1 i Næsby ved Odense.
>
> Spred rygtet. Måske vi kan gøre en pige glad igen.

Skal nok kigge i Svendborg.. Håber sgu hun får den igen (eller at hun i det
mindste har kasko)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Morten dahl

Dato : 02-02-04 00:10

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Fuck ikke igen.. hårdere straffe for mc tyveri skal der sku til.

> Skal nok kigge i Svendborg.. Håber sgu hun får den igen (eller at hun i
det
> mindste har kasko)

Se havde det nu været en af os andre, der mere eller mindre kører på
hyldevarer. der kunne kasko´n og lidt lommesmerter redde situationen. Men
ligenetop når der snakkes HD er der sku lagt blod sved og tårer i projektet.

-
Morten Dahl

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-02-04 12:32

Jep, og det har hun også....

Måske du husker hende, hun var med til vores træf sidste år

Fra : Morten dahl

Dato : 02-02-04 20:07

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jep, og det har hun også....
>
> Måske du husker hende, hun var med til vores træf sidste år

jo jo.. det var hende og veninderne Grewy og jeg overhalede på ved derop. De
kom så først da vores navigatør nossede i det, og vi derfor fik set samtlige
småveje i området

-
Morten

Fra : Bo-gsxR

Dato : 02-02-04 20:15

> jo jo.. det var hende og veninderne Grewy og jeg overhalede på ved derop. De
> kom så først da vores navigatør nossede i det, og vi derfor fik set samtlige
> småveje i området

og her er så beviset for at en Kvinde på en Harley er hurtiger
end en tilfældig dfm'er på en gsxr750... IRL

bo-gsxR

Fra : Armand

Dato : 03-02-04 00:31

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> og her er så beviset for at en Kvinde på en Harley er hurtiger
> end en tilfældig dfm'er på en gsxr750... IRL

Nu er det jo et par atypiske ka'le de to.
Når der skrives "samtlige småveje i området" indebærer det vel nærmest at de
mindst én gang undervejs har måttet sidde og leget med kontaktlim!

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-02-04 21:06

"det var hende og veninderne Grewy og jeg overhalede på ved derop"

Jeps

Fra : Bo-gsxR

Dato : 02-02-04 00:24

> Spred rygtet. Måske vi kan gøre en pige glad igen.

hvor mange piger er blevet glade fordi vi har spredt rygter??

bo-gsxR
http://dfm.nathue.dk/bogsxr

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-02-04 11:59

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> writes:

> hvor mange piger er blevet glade fordi vi har spredt rygter??

*LOL*
Jeg kender en pige der engang... øhm. Nej ikke noget.

Jeg råber op hvis jeg ser en rød Harley.

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-02-04 12:33

LOL. Det har du nok ret i

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 02-02-04 11:05

> [...]
dele.
> Stjålet d. 31/1 i Næsby ved Odense.
>
> Spred rygtet. Måske vi kan gøre en pige glad igen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Odense SV ( Sanderum ) er hermed dækket osse....

--
MVH
Procesteknolog

Fra : Finn Andersen

Dato : 02-02-04 14:10

> [...]
dele.
> Stjålet d. 31/1 i Næsby ved Odense.
>
> Spred rygtet. Måske vi kan gøre en pige glad igen.

Vi holder et vågent øje på Vestfyn..... " gid tyvens røv må klø i hundreder
år, og armene være for korte til at nå... "

Mvh Finn XV750

Fra : Spiff

Dato : 02-02-04 15:56

> Hold øje med en rød Shovel '73 reg. nr EL 12369 ombygget med mange SJP
dele.
> Stjålet d. 31/1 i Næsby ved Odense.
>
> Spred rygtet. Måske vi kan gøre en pige glad igen.

Jeg vil også gerne holde øjene åbne (i århus + omegn) hvis den skulle blive
fragtet hertil.

PS. har vi et forum hvor man kan ligge ligge billeder af efterlyste MC'ere
??Så kunne sådan en som mig der ikke lige kender modelen også være til
hjælp.
Den kunne jo også være så speciel at et orginal billede ikke ville sige mig
noget hvis jeg faktisk så den.

MVH
Jesper

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 02-02-04 16:39

Hej Jesper!

> PS. har vi et forum hvor man kan ligge ligge billeder af efterlyste MC'ere
> ??Så kunne sådan en som mig der ikke lige kender modelen også være til
> hjælp.

Det var planen, at denne smarte feature engang (og forhåbentlig indenfor
rimlig kort tid) kan blive en realitet på http://www.dmcn.dk (under
efterlysninger).

Hilsen
Lars

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-02-04 17:15

"Lars T. Thomsen" <ltth00@acoustics.auc.brige> skrev i

> Hej Jesper!

> Det var planen, at denne smarte feature engang (og forhåbentlig indenfor
> rimlig kort tid) kan blive en realitet på http://www.dmcn.dk (under
> efterlysninger).

Der er jo:
http://www.crimecode.com/soeg.asp?ctrl=0&hitslut=0%20&siden=0&theSQL=&hovedgr
uppe=biler&menu=biler#

Og politiet kan åbenbart også - oven i købet med billeder:
http://www.politi.dk/p08/aktuelt/0800-75312-00010-03/Efterlysning_Harley.htm

--
Arne Lorenzen / http://www.dfmc.dk/?id=183

Fra : Spiff

Dato : 02-02-04 17:21

Hejsa

> Det var planen, at denne smarte feature engang (og forhåbentlig indenfor
> rimlig kort tid) kan blive en realitet på http://www.dmcn.dk (under
> efterlysninger).

Det lyder godt, så er det jo bare at opfordre alle til at få taget nogle
digitale billeder at kværnen mens man stadig har den. 7-9-13, salt over
skulderen, bank under bordet osv. :-/

Jesper
(der lige skal ned i kælderen for at tage nogle bileder)