Lille stunt film, mens vi venter....
Fra : André T.

Dato : 31-01-04 23:57

på masser af sol og varme...

http://psyquan.homepage.dk/whackpak.wmv

fylder 5.65mb.

VH

André T.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434
-------------------©--------------------

Fra : Thomas

Dato : 01-02-04 01:20

Jeg kan kun sige: Det er uretfærdig med dem der må miste livet på de danske
landeveje (og andre landeveje), der kører normalt, når man kan se disse
idioter opfører sig sådanne uden beskyttelse overhovedet (jeg har dog i det
mindste en t-shirt på når jeg kører på motorvej)

Nå, nok om det. Så er det spændende om man kan finde hele filmen et sted
derude

Mvh

Thomas
Yamaha XS400 Seca

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-02-04 08:14

> Nå, nok om det. Så er det spændende om man kan finde hele filmen et
> sted derude

Hej Thomas

Klippene er med i Judgementday 2. Den er ude nu og kan findes de sædvanlige
steder man leder efter film.

Det er almindelig høflighed her i gruppen at svare under det man citerer og
skære så meget som mulig væk af det oprindelige indlæg, uden at meningen
forsvinder. Grunden til dette er at man ikke behøver at læse hele strengen
for at kunne følge med i en tråd, men at man via et enkelt indlæg kan få en
forståelse for hvad det handler om. Der er mange der stadig har modems, og
derfor er det er fordel at "spare" på pladsen ved at skære unødig tekst væk.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-02-04 09:36

"Thomas" <bambanosREMOVE@hotmail.com> skrev
Det er uretfærdig med dem der må miste livet på de danske
> landeveje (og andre landeveje), der kører normalt, når man kan se disse
> idioter opfører sig sådanne uden beskyttelse overhovedet

Jeg tror da at ham der er på vej hen mod lygtepælene, h a r kørt sin sidste
tur.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : RacerNiels

Dato : 01-02-04 12:03

"Thomas" <bambanosREMOVE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
det
> mindste en t-shirt på når jeg kører på motorvej)

En T-shirt er da lige til at lukke op i skide i!!
Det værste er nok man fjolset omkring 48sek der har en stooooooor truck bag
sig. Hvis han smider sig, har chaufføren ikke mange chancer for at undgå ham
=

Det sjoveste må være ham aben omkring 35sek der ikke kan styre sin FireBlade
fra stående start.... *lol*

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

> Thomas
> Yamaha XS400 Seca

Fed kværn!!

Fra : Thomas

Dato : 01-02-04 14:43

"RacerNiels" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> wrote in message

> Det sjoveste må være ham aben omkring 35sek der ikke kan styre sin
FireBlade
> fra stående start.... *lol*

Yes... Man ved at han sikkert lader som ingenting når han rejser sig, men
synes det er pisse pinligt

Det med t-shirten var skrevet i sjov. Jeg ved godt at den ikke hjælper mod
andet en slag fra insekterne. Jeg indrømmer blankt at jeg har været
uansvarlig hvad mc-tøj angår. Havde først ikke råd da jeg købte cyklen og
sidenhen har jeg haft salgstanker, som lige bremser lysten til at ofre
2-5000 på tøj. Jeg er dog ikke væltet en eneste gang endnu på snart 5 år.
7-9-13, knock on wood og hvad det alt sammen hedder

Mvh

Thomas
Yamaha XS400 Seca (i folkemunde kaldet R1

Fra : Henrik

Dato : 01-02-04 08:06

André T. wrote:

> på masser af sol og varme...

> http://psyquan.homepage.dk/whackpak.wmv

> fylder 5.65mb.

> VH

> André T.
> -------------------©--------------------

COOL . . . .

Fra : Bo-gsxR

Dato : 01-02-04 16:30

> André T.
> -------------------©--------------------

Når vi nu er igang med video klippene, så kan jeg anbefale:

R6 - 90grader, præcis som en rigtig dfm'er ville gøre
http://dfm.nathue.dk/bogsxr/R6%20p%E5%20baghjul.wmv
5-6mb

sindsyg Turbo 230hk R1 i sverige
http://dfm.nathue.dk/bogsxr/R1-Turbo-Mc-Xpress.wmv
20mb

en trailer, masser af dumme ting med mc'er både inden og uden for huset...
http://dfm.nathue.dk/bogsxr/trailler%201.wmv

en video kaldet "Boomshakala" ganske fed
http://dfm.nathue.dk/bogsxr/Moto1-320.wmv

bo-gsxR

Fra : Bo-gsxR

Dato : 01-02-04 16:39

> http://psyquan.homepage.dk/whackpak.wmv

En rigtig Rå video! kan specielt godt lige de det meget provokerede
udskridninger i starten af den.

bo-gsxR
http://dfm.nathue.dk/bogsxr lidt videoklip - mest med Turbo

Fra : Ninja Rider

Dato : 01-02-04 20:01

Hejsa

André T. wrote:

> http://psyquan.homepage.dk/whackpak.wmv

Man kan sige meget om den film, men de har rimeligt godt styr på det.
Jeg synes nok at der er nogle MEGET selvforskyldte styrt, og lign, men
der er da også mange gange det går til held for dem.

Nu glæder man sig endnu mere til Varmen!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......