bedste dæktilbud
Fra : Søren Madsen

Dato : 31-01-04 21:25

jeg skal bruge 2 nye sutter til min gpx750r (og et kædekit)
Hvor finder jeg det bedste tilbud?
Kan Dunlop GT501 anbefales til min mc?
har set Sydfyns mc og LC racing. Andre?

Søren

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 31-01-04 21:35

> jeg skal bruge 2 nye sutter til min gpx750r (og et kædekit)
> Hvor finder jeg det bedste tilbud?
> Kan Dunlop GT501 anbefales til min mc?
> har set Sydfyns mc og LC racing. Andre?

Hej Søren

Jeg vil anbefale postordre syd for grænsen. Læs hvordan man bestiller her.
Der er også nævnt et par tips til godt dæk til din MC.
http://www.pmc.dk/daekguide.htm

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Tommy Fer

Dato : 31-01-04 21:42

"Søren Madsen" <soerenmadsenFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> jeg skal bruge 2 nye sutter til min gpx750r (og et kædekit)
> Hvor finder jeg det bedste tilbud?
> Kan Dunlop GT501 anbefales til min mc?
> har set Sydfyns mc og LC racing. Andre?

Reifenversand som bager skriver... Nu ved jeg ikke med din køre stil... men
kunne forstå at det var 140/70-18 I såfald ville et BT-45 være min
anbefaling. Hvis du køre en rimlig sporty stil uden at være helt race freak.

mvh Tommy Fer