OT: Søger Honda trøje
Fra : TheHobbit

Dato : 31-01-04 18:25

Er der nogen der ved hvor man kan finde denne trøje med Honda logoet (se
links) eller lignene.

Måske lidt OT men det er jo Honda's MC logo - og hvor f'.. skal man næsten
ellers spørge....

http://www.protek.dk/privat/honda_shirt1.jpg

http://www.protek.dk/privat/honda_shirt2.jpg

/Stephan - DT, GS og CBR
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297

Fra : Anders Thorup

Dato : 31-01-04 19:28

TheHobbit wrote:
> [...]
> (se links) eller lignene.
>
> Måske lidt OT men det er jo Honda's MC logo - og hvor f'.. skal man

Du er godt klar over hvad du kommer til at signalere med den bluse ik´??

MVH / Best Regards
Anders Thorup(har ejet Yamaha, Suzuki og Kawasaki,,, men ikke honda, da jeg
står på den rigtige side af hejnet
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : TheHobbit

Dato : 31-01-04 20:08

> Du er godt klar over hvad du kommer til at signalere med den bluse ik´??
Jo, at jeg godt kan li' min Honda.

Jeg har også Yahama og Suzuki.... betyder det så jeg er 2/3 hetro???
Eller er jeg stadig kun 1/98 hetro del fordi Hondaen er 100 gange sejere end
de 2 andre MC'er - eller hvad er reglen nu?!?!

(Kan det da for h..... blive VED med at være sjovt!?!)

/Stephan - Yamaha DT125, Suzuki GS500 og Honda CBR600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297

Fra : MKS - 74

Dato : 31-01-04 20:19

On Sat, 31 Jan 2004 20:08:21 +0100, "TheHobbit"
<SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> wrote:

>(Kan det da for h..... blive VED med at være sjovt!?!)

Tag det nu lidt roligt Stephan - det demonstrerer jo blot det
mindreværdskompleks nogle har overfor Honda

M.h.t til trøjen så tjek f.eks dette :

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2456475025

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : dots

Dato : 31-01-04 21:29

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Tag det nu lidt roligt Stephan - det demonstrerer jo blot det
> mindreværdskompleks nogle har overfor Honda

Hehe, Stephan bare rolig - de andre har det bare a h til mæ deres
knallerter. Se bare de to jeg deler køredistrikt med - Yamaha TT350/XT 350
.....bah, hulens te bovlamme gamle kræ!
Men Vi med Honda får høre for meget - de er skide misundelige, og min
stakkels Trofast står der og må lægge øre til meget bovlam Yamaha præk...
Nu blir de heldigvis snart to H igen, gamle Trofast er lige til service,
vi skal være klar til start i februar!

dots

Fra : Hekto

Dato : 01-02-04 17:32

MKS - 74 wrote in news:hmvn1094a5ftsk49cch5i67air2ohgvf47@4ax.com:

> Tag det nu lidt roligt Stephan - det demonstrerer jo blot det
> mindreværdskompleks nogle har overfor Honda

Aaarrhh! Honda ejere hyler jo også op i græmmelse, jalousi og
misundelse, når man siger det er sjovere at køre Ducati, end Honda!
Så kommer alle historierne om at koblingen rasler, og at de engang har
hørt at naboen havde en bekendt, der kendte een der engang havde en
Ducati, der en søndag formiddag ikke ville starte. ;0)

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Jacob Larsen

Dato : 01-02-04 17:42

> [...]
> hørt at naboen havde en bekendt, der kendte een der engang havde en
> Ducati, der en søndag formiddag ikke ville starte. ;0)

Jeg er holdt op med at sige sådan noget om Hondaejere, for jeg synes selv,
det er træls, når en eller anden klovn hyler op om at Suzuki er noget
skrammel uden at have noget at have det i.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Moller

Dato : 01-02-04 19:17

> Jeg er holdt op med at sige sådan noget om Hondaejere, for jeg synes selv,
> det er træls, når en eller anden klovn hyler op om at Suzuki er noget
> skrammel uden at have noget at have det i.

Jeg har haft en GT-380 Skruzuki... og JO det er noget skrammel :) hæhæ

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Jacob Larsen

Dato : 01-02-04 19:35

> Jeg har haft en GT-380 Skruzuki... og JO det er noget skrammel :)
> hæhæ

Jah, men vel ikke værre end f.eks. en RD350? Man må jo ikke sammenligne
pærer med æbler (eller sådan noget).
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Moller

Dato : 01-02-04 19:37

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Jah, men vel ikke værre end f.eks. en RD350? Man må jo ikke sammenligne
> pærer med æbler (eller sådan noget).

Detsvære må jeg sige at GT-380 er langt mere skrammel end en RD350'er
:( ... og det er meget mod min vilje jeg siger det... er jo stadig Suzuki
mand.. vil våge at påstå min MZ er bedre end GT-380'eren, for den er langt
mere stabil.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Jacob Larsen

Dato : 01-02-04 20:17

> [...]
> stadig Suzuki mand.. vil våge at påstå min MZ er bedre end
> GT-380'eren, for den er langt mere stabil.

Fair nok. Jeg har da også hørt fra flere steder, at netop en GT380 er
specielt ringe.

Jeg forbeholder mig dog retten til at mene, at Suzuki generelt ikke er
ringere end de andre mærker.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500 som lige nu helst ville byttes med en SV650S

Fra : TheHobbit

Dato : 01-02-04 22:43

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.auc.dk> wrote in message
[snip]

> [...]
> det er træls, når en eller anden klovn hyler op om at Suzuki er noget
> skrammel uden at have noget at have det i.

Jeg er helt enig!! Jeg har selv en GS500 og en del folk var bare alt for
hurtige til at give deres uforbeholdne mening om hvor få KM de regnede med
den kunne holde før den var slidt op fordi det var noget SkurZuki bras.
Desuden mente mange at med dens sølle 500cc og 3 cm lavere sædehøjde ikke
kunne regnes for en MC - og kaldte den i flæng en scooter. Jeg begyndte
faktisk selv at kalde det for "min Knallert500" for at komme "wise-guys" i
forkøbet. Det ville selvfølgelig ændre sig når jeg fik en 600 "R" - men NEJ
så er jeg bare bøsse istedet. Dejligt!! Bevares det er da sjovt ind imellem
og jeg ynder da også selv at tage lidt gas på folk - men når man har hørt
den de første 20 gange så begynder overraskelsen og frisk-heden ved joken at
forsvinde lidt.

Uden selv at blive for hellig så synes jeg HD er noget bras, men hvis folk
har en HD så er det ikke der første jeg siger til dem når de stolt kommer og
viser den frem. (Måske fordi de er skaldede, har rygmærker og også kommer
fra Horsens....)

Fra : MKS - 74

Dato : 01-02-04 17:50

On 01 Feb 2004 16:32:18 GMT, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote:

>Aaarrhh!

Nå - der var søreme en til .

Fra : Richard

Dato : 31-01-04 20:22

TheHobbit wrote:

> Jo, at jeg godt kan li' min Honda.

Nemlig...

> [...]
> de 2 andre MC'er - eller hvad er reglen nu?!?!

> (Kan det da for h..... blive VED med at være sjovt!?!)

...det har aldrig været ment sjovt; det er ren misundelse fra de
udenforståendes side

Nå, til sagen: Den slags trøjer udbydes ofte på eBay rundt omkring - prøv
com, co.uk .de, .nl m.fl. - købte selv en t-shirt med Honda-winge og logo
på ebay.de; ikke lige det du søger, men jeg kan sikkert finde adressen,
hvis?

Alternativt prøv mc-online-butikker som powersportspro.com etc. - søg
under "apparel" og Honda

---
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Another Nordic GreyBeard
www.dfmc.dk/richard_pade

Fra : TheHobbit

Dato : 01-02-04 22:49

> [...]
> hvis?
>
> Alternativt prøv mc-online-butikker som powersportspro.com etc. - søg

Ja, der var noget der.... godtnok ikke lige den rigtige men det var da et
skridt i den rigtige retning.

/Stepahn

Fra : Anders Thorup

Dato : 31-01-04 20:34

TheHobbit wrote:
> (Kan det da for h..... blive VED med at være sjovt!?!)

En spøg der har rumsteret i mange år, regner du vel ikke med ligefrem
forsvinder, når du spørger til en bluse med HONDA-logo på!!

Så bare rolig, det er ikke personligt ment, og du må da undskylde hvis jeg
trådte dig over tærerne

MVH / Best Regards
Anders Thorup

Fra : TheHobbit

Dato : 01-02-04 23:03

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> wrote in message

> En spøg der har rumsteret i mange år, regner du vel ikke med ligefrem
> forsvinder, når du spørger til en bluse med HONDA-logo på!!
Jo jo det er skam ikke fordi jeg ikke synes at det er sjovt - bare ikke 20.
gang. Som Suzuki ejer må du da selv være interesseret i at alle
mærke-klicheerne benyttes sjældent. (NB. Jeg er selv Suzuki ejer.)

> Så bare rolig, det er ikke personligt ment, og du må da undskylde hvis jeg
> trådte dig over tærerne
Nej det er jeg godt klar over, men næste gang kunne du jo f.eks. bruge den
hvis en Honda ejer generer vores SkruZukier istedet for som det første svar
på et tilfældigt indlæg.

Fra : Niels T

Dato : 01-02-04 22:01

> [...]
> links) eller lignene.
>
> Måske lidt OT men det er jo Honda's MC logo - og hvor f'.. skal man næsten

Hejsa!

Leder også selv efter den... fandt en som lignede nogenlunde i en
"tyrker-biks" (undskyld udtrykket) i Århus..

kan selvfølgelig ikke huske navnet på forretningen - men skal nok prøve at
komme i tanke om det, når weekendens alkohol er forsvundet fra kroppen

-Niels T

Fra : TheHobbit

Dato : 01-02-04 23:08

> Leder også selv efter den... fandt en som lignede nogenlunde i en
> "tyrker-biks" (undskyld udtrykket) i Århus..
Hehe, ok. Hvor lå den ca. henne - jeg kommer indimellem til Århus. Ligger
den nede i Latiner-kvarteret?

/Stephan

Fra : Niels T

Dato : 03-02-04 11:44

"TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> wrote in message
> Hehe, ok. Hvor lå den ca. henne - jeg kommer indimellem til Århus. Ligger
> den nede i Latiner-kvarteret?

Yepser, vist ikke så langt fra Diesel..

-Niels T

Fra : Jane Ewerty

Dato : 07-02-04 00:50

Hejsa Hobbit

Som Honda køre, blev jeg jo også HELT vild med den trøje du havde
lagt foto af.
Jeg har en kontakt i Sverige, hvor jeg køber en del Honda ting.
Jeg var så fræk at sende ham et af dine foto og spurgte om det
var noget de kunne skaffe? Desværre for os Honda fanatiker så
er det ikke sådan bare liiiiiiiiiige til. jeg fik følgende besked:

Tröjan du skickade en bild på har jag inte sett någonstans. Det är inget vi
har. En av mina kolleger har sett den i Thailand.

Jeg har selv søgt som en gal på f.eks Honda Merchandise, jeg fandt et par
spændende sider men ikke liiiiiiiiiige

den fede trøje. Men måske du kan finde lidt andet godt Honda effekter her:

http://www.cbr1200xx.de/markt/index.php?cPath=26

http://www.honda.com.au/buying+a+honda/merchandise/apparel.htm

Rigtig god fornøjelse med dine indkøb, jeg har allerede fundet et par HONDA
ting jeg ikke kan
leve foruden *GGGGG*

MVH
JEK