/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Dårligt værksted - eller er jeg bare ikke ~
Fra : Brian Bjørn


Dato : 31-01-04 16:15

Hej med jer.

Jeg håber, at de mere teknikbegavede af jer, vil kunne hjælpe mig lidt
med mine spørgsmål.

I august 2002 blev jeg den lykkelige ejer af en spritny Ducati Monster
620. Indtil hen på efteråret '03 var jeg egentlig også fuldt ud glad
og tilfreds. Siden er tilfredsheden faldet, og inden jeg om nogle uger
igen overlader mit kæreste eje til værkstedet, vil jeg gerne lige høre
et par meninger.

Sidst på sommeren 2003 begynder jeg at få vanskeligheder med at starte
motoren. Ved tryk på startknappen kommer der nogle sekunder (< 5),
hvor der er en klikkende lyd (et relæ?), og hvor lyset blinker i
instrumentpanelet, inden starteren endelig giver lyd fra sig.

Jeg noterer mig antydningen af en sammenhæng mellem fugtigt vejr og
kulde, men der er ikke en entydig sammenhæng.

Den 3. september 2003 nævner jeg mit problem, da jeg alligevel har
motorcyklen på værksted for at få skiftet kileremme. Da jeg henter
den, får jeg at vide, at den er målt igennem, og at de ikke har kunnet
finde fejl på den.

Problemerne tiltager, men da det jo trods alt hver gang lykkes mig at
få liv i motoren, beslutter jeg mig for at vente til sæsonstart 2004
med at få gjort noget ved det, og så få det fikset sammen med det
20.000 km-eftersyn, der alligevel skal laves.

Den 27. november 2003 har jeg igen motorcyklen på værksted, denne gang
for at få sat et nyt dæk på efter en punktering. Jeg beder dem om at
kigge på mine startvanskeligheder igen. Ved afhentning får jeg den
oplysning, at der havde været en fejl på motorstyringen, som derfor
var blevet nulstillet (i praksis = strømmen taget fra og sat til
igen). Desuden var der målt igennem (inkl. tjekket spænding på
batteriet), og alt skulle nu være i den fineste orden.

De næste dage er der da heller ingen problemer, og 30. november sætter
jeg så maskinen i kælderen for sidste gang i denne sæson. Det gode
decembervejr lokker mig dog på gaden igen den 11. december. Jeg kører
hjemmefra om morgenen - efter igen at have haft de sædvanlige
startproblemer. Da jeg fire timer senere skal videre, har vi balladen:
Da jeg LANGT om længe får liv i motoren efter gentagne forsøg, sker
dette synkront med, at der stiger en fin lille røgsøjle op under næsen
af mig: En ledning er blevet tilstrækkeligt varm til at smelte
isoleringen.

Jeg kører med det samme forbi værkstedet, der konstaterer, at det er
ledningen til støttefodskontakten, der er gået, og at den jo
naturligvis må skiftes. Jeg klager mig en del over, at jeg er kommet i
den situation, efter at de to gange har haft kigget på det elektriske
system.

Gnaven bliver jeg først, da den kortslutning, der jo har fundet sted,
pludselig er min egen skyld: Motorcyklen er godt svinet til efter en
regnfuld november (jaja, jeg pudser og polerer ikke hver lørdag,
desuden var sæsonen jo næsten ovre og hovedrengøringen udskudt til
dette). Fordi maskinen var så beskidt, mente mekanikeren, at der måtte
være kommet snavs i en kontakt. Den første han skilte ad, var dog
fuldstændig skinnende ren, hvorefter han mente at vide, at der jo også
kunne komme snavs ind udefra - altså fra hvor ledningen får ind i
kontakten.

Desuden mener han, at batteriet sikkert er fladt, og da jeg nævner for
ham, at de selv af to omgange har målt på det, er hans svar, at "det
jo foregår på et opvarmet værksted, mens det jo er koldt udenfor, hvor
problemet opstår".

Summa summarum: Jeg har ikke begreb skabt om den slags, men står nu
med en række spørgsmål:

1. Er det rimeligt, at et autoriseret værksted først tredje gang -
efter at der er opstået en skade på det elektriske system, og efter to
gange at have sagt god for spændingen på batteriet - nu pludselig
mener, at batteriet er fladt og en del af problemet?

2. Er det realistisk og rimeligt at forestille sig, at der på en 1½ år
gammel motorcykel opstår kortslutninger i det elektriske system?

3. Er det bare mig, der ved for lidt om elektronik og i øvrigt burde
stå og vaske min motorcykel hver lørdag (hvad jeg, indrømmet, så langt
fra gør)?

Med håbet om, at nogen kan gennemskue, hvad der er hvad.


Brian Bjørn

P.S.: Hvis I skulle mene, at det ER mig, der er komplet idiot, vil jeg
foretrække at få det at vide på en pæn måde

 
 
Hekto (31-01-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 31-01-04 17:33

Brian Bjørn <ducatista_dk@hotmail.com> wrote in
news:8khn10tib128kk0v8s5kogjqrtcr9aru7i@4ax.com:

<Klip ... det hele!>

EhemmmmmMmm!... ;0) ..... det elektriske kan altså give problemer. Det er
nok ikke helt lavet til at modstå en dansk vinter, med fugt, salt og
frost.

Kort sagt .... At du kan nænne det!!

Er du medlem af Dukati Klub Danmark? Ellers var det måske en idé at blive
det. Du kan dog benytte det udmærkede forum uden at være det. Prøv at
spørge derinde, og du vil sikkert få et sagligt svar. (samt megen humor
og underholdning)
Iøvrigt kan du som medlem låne værktøj, og vil have ca. 500 andre nørder,
der sover sammen med deres Duc', til hjælp. ;0)


--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Brian Bjørn (31-01-2004)
Kommentar
Fra : Brian Bjørn


Dato : 31-01-04 17:57

On 31 Jan 2004 16:32:59 GMT, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote:

>EhemmmmmMmm!... ;0) ..... det elektriske kan altså give problemer. Det er
>nok ikke helt lavet til at modstå en dansk vinter, med fugt, salt og
>frost.
>
>Kort sagt .... At du kan nænne det!!

Jeg kan da ikke nænne at lade den stå stille

>Er du medlem af Dukati Klub Danmark?

Nope, men jeg har da overvejet det.

B.

Hekto (31-01-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 31-01-04 18:06

Brian Bjørn <ducatista_dk@hotmail.com> wrote in
news:ggnn10tkpon3sk9vs0knre58srcat62f64@4ax.com:

>
> Jeg kan da ikke nænne at lade den stå stille

Nææh ... men nu kender du nogle af følgerne! =
>
> Nope, men jeg har da overvejet det.
>
Så se at meld dig ind! Du får blade, hjælp, hygge, race, ture og masser
af venner, for et par hundrede/år.
Jeg har selv fået masser af hjælp med Pantah'en og lånt værktøj til den,
alene her i vinter.




--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Martin Faulkner (31-01-2004)
Kommentar
Fra : Martin Faulkner


Dato : 31-01-04 17:44


"Brian Bjørn" <ducatista_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:8khn10tib128kk0v8s5kogjqrtcr9aru7i@4ax.com...
> Hej med jer.
>
> Jeg håber, at de mere teknikbegavede af jer, vil kunne hjælpe mig lidt
> med mine spørgsmål.
>
> I august 2002 blev jeg den lykkelige ejer af en spritny Ducati Monster
> 620. Indtil hen på efteråret '03 var jeg egentlig også fuldt ud glad
> og tilfreds. Siden er tilfredsheden faldet, og inden jeg om nogle uger
> igen overlader mit kæreste eje til værkstedet, vil jeg gerne lige høre
> et par meninger.
>
> Sidst på sommeren 2003 begynder jeg at få vanskeligheder med at starte
> motoren. Ved tryk på startknappen kommer der nogle sekunder (< 5),
> hvor der er en klikkende lyd (et relæ?), og hvor lyset blinker i
> instrumentpanelet, inden starteren endelig giver lyd fra sig.
>
> Jeg noterer mig antydningen af en sammenhæng mellem fugtigt vejr og
> kulde, men der er ikke en entydig sammenhæng.
>
> Den 3. september 2003 nævner jeg mit problem, da jeg alligevel har
> motorcyklen på værksted for at få skiftet kileremme. Da jeg henter
> den, får jeg at vide, at den er målt igennem, og at de ikke har kunnet
> finde fejl på den.
>
> Problemerne tiltager, men da det jo trods alt hver gang lykkes mig at
> få liv i motoren, beslutter jeg mig for at vente til sæsonstart 2004
> med at få gjort noget ved det, og så få det fikset sammen med det
> 20.000 km-eftersyn, der alligevel skal laves.
>
> Den 27. november 2003 har jeg igen motorcyklen på værksted, denne gang
> for at få sat et nyt dæk på efter en punktering. Jeg beder dem om at
> kigge på mine startvanskeligheder igen. Ved afhentning får jeg den
> oplysning, at der havde været en fejl på motorstyringen, som derfor
> var blevet nulstillet (i praksis = strømmen taget fra og sat til
> igen). Desuden var der målt igennem (inkl. tjekket spænding på
> batteriet), og alt skulle nu være i den fineste orden.
>
> De næste dage er der da heller ingen problemer, og 30. november sætter
> jeg så maskinen i kælderen for sidste gang i denne sæson. Det gode
> decembervejr lokker mig dog på gaden igen den 11. december. Jeg kører
> hjemmefra om morgenen - efter igen at have haft de sædvanlige
> startproblemer. Da jeg fire timer senere skal videre, har vi balladen:
> Da jeg LANGT om længe får liv i motoren efter gentagne forsøg, sker
> dette synkront med, at der stiger en fin lille røgsøjle op under næsen
> af mig: En ledning er blevet tilstrækkeligt varm til at smelte
> isoleringen.
>
> Jeg kører med det samme forbi værkstedet, der konstaterer, at det er
> ledningen til støttefodskontakten, der er gået, og at den jo
> naturligvis må skiftes. Jeg klager mig en del over, at jeg er kommet i
> den situation, efter at de to gange har haft kigget på det elektriske
> system.
>
> Gnaven bliver jeg først, da den kortslutning, der jo har fundet sted,
> pludselig er min egen skyld: Motorcyklen er godt svinet til efter en
> regnfuld november (jaja, jeg pudser og polerer ikke hver lørdag,
> desuden var sæsonen jo næsten ovre og hovedrengøringen udskudt til
> dette). Fordi maskinen var så beskidt, mente mekanikeren, at der måtte
> være kommet snavs i en kontakt. Den første han skilte ad, var dog
> fuldstændig skinnende ren, hvorefter han mente at vide, at der jo også
> kunne komme snavs ind udefra - altså fra hvor ledningen får ind i
> kontakten.
>
> Desuden mener han, at batteriet sikkert er fladt, og da jeg nævner for
> ham, at de selv af to omgange har målt på det, er hans svar, at "det
> jo foregår på et opvarmet værksted, mens det jo er koldt udenfor, hvor
> problemet opstår".
>
> Summa summarum: Jeg har ikke begreb skabt om den slags, men står nu
> med en række spørgsmål:
>
> 1. Er det rimeligt, at et autoriseret værksted først tredje gang -
> efter at der er opstået en skade på det elektriske system, og efter to
> gange at have sagt god for spændingen på batteriet - nu pludselig
> mener, at batteriet er fladt og en del af problemet?
>
> 2. Er det realistisk og rimeligt at forestille sig, at der på en 1½ år
> gammel motorcykel opstår kortslutninger i det elektriske system?
>
> 3. Er det bare mig, der ved for lidt om elektronik og i øvrigt burde
> stå og vaske min motorcykel hver lørdag (hvad jeg, indrømmet, så langt
> fra gør)?
>
> Med håbet om, at nogen kan gennemskue, hvad der er hvad.
>
>
> Brian Bjørn
>
> P.S.: Hvis I skulle mene, at det ER mig, der er komplet idiot, vil jeg
> foretrække at få det at vide på en pæn måde

Hej Brian, Du er altså ingen idiot! og heller ikke værkstedet, el på
mcer kan være drillagtig, da de flest ny maskiner ikke er klar til den
Danske klima.
Først vil jeg sige:
- grunden til at der er sikringer på maskinen er for at forbyge mod
smelted ledninger, derfor er der fejl på elnetet, nok fra fabrikens side.
Garantien er ikke udløbet nu!
Klage til imprtoren!
mvh Martin Faulkner.




Moller (31-01-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 31-01-04 18:06

> 1. Er det rimeligt, at et autoriseret værksted først tredje gang -
> efter at der er opstået en skade på det elektriske system, og efter to
> gange at have sagt god for spændingen på batteriet - nu pludselig
> mener, at batteriet er fladt og en del af problemet?

ja og nej... MC mekanikere aner ikke en dadel om El problemer osv... de
kan tage et multimeter og måle spændingen og så kloge åge ud fra dette, ikke
for at sige at de er uduelige, men generalt er det at El-problemer skal man
bruge en som ka sit kram med El delen.

Omkring det med batteriet... da du siger du tog den frem efter du ellers
havde staldet den op, så er det man spørg ??? har du serviceret det mens den
stod stille, og stod den i et opvarmet lokale eller i et koldt.

> 2. Er det realistisk og rimeligt at forestille sig, at der på en 1½ år
> gammel motorcykel opstår kortslutninger i det elektriske system?

Detsvære ja :( af en eller anden grund så betyder jo dyre maskine, jo
flere små underlige ting osv... men da, det typisk er special mærker med en
fast fan gruppe som benægter fejlende som var det bagateller i deres
blindhed over de har givet så meget for noget der er så mange sjuskefejl på.
så høre man ik så meget om det.

> 3. Er det bare mig, der ved for lidt om elektronik og i øvrigt burde
> stå og vaske min motorcykel hver lørdag (hvad jeg, indrømmet, så langt
> fra gør)?

Du bør vaske den engang imellem, men hver lørdag ??? hvornår satan skal
du så få tid til at vasle konen ???

Du kan ik gardere dig særligt meget mod den kortslutning, men det med at
den kommer pga. din maskine er beskidt det lyder som en dårlig undskyld fra
mekanikerens syge moster, det er en fejl fra rabrikanten, som er dukket
op... så det er hverken din eller mekanikerens skyld.

> Med håbet om, at nogen kan gennemskue, hvad der er hvad.

Du må detsvære bide i det sur :) og er det helt slemt så sælg den og køb
en honda :) hæhæ

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... som ALDRIG har haft en kortslutning, og blir vasket
hvis det sner eller regner :)
Suzuki GSF 1200 S ... der nu har måtte fikses for overbrændte ledninger
som blir gnavet i stykker pga. lorte trækning fra Skodsuki af... ca. 4-5
gange.



Henrik (31-01-2004)
Kommentar
Fra : Henrik


Dato : 31-01-04 18:46


> Du bør vaske den engang imellem, men hver lørdag ??? hvornår satan skal
> du så få tid til at vasle konen ???

> Du kan ik gardere dig særligt meget mod den kortslutning, men det med at
> den kommer pga. din maskine er beskidt det lyder som en dårlig undskyld fra
> mekanikerens syge moster, det er en fejl fra rabrikanten, som er dukket
> op... så det er hverken din eller mekanikerens skyld.

> > Med håbet om, at nogen kan gennemskue, hvad der er hvad.

> Du må detsvære bide i det sur :) og er det helt slemt så sælg den og køb
> en honda :) hæhæ

> VH
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi ... som ALDRIG har haft en kortslutning, og blir vasket
> hvis det sner eller regner :)
> Suzuki GSF 1200 S ... der nu har måtte fikses for overbrændte ledninger
> som blir gnavet i stykker pga. lorte trækning fra Skodsuki af... ca. 4-5
> gange.



Enig . . .
Det var aldrig sket på en HONDA

mvh
Henrik


Brian Bjørn (31-01-2004)
Kommentar
Fra : Brian Bjørn


Dato : 31-01-04 18:51

On Sat, 31 Jan 2004 18:06:22 +0100, "Moller" <news@molnit.com> wrote:

> Omkring det med batteriet... da du siger du tog den frem efter du ellers
>havde staldet den op, så er det man spørg ??? har du serviceret det mens den
>stod stille, og stod den i et opvarmet lokale eller i et koldt.

Den havde stået fra 30. november til den 11. december i en uopvarmet,
men isoleret kælder, så det synes jeg ikke helt er forklaring nok.

> Du bør vaske den engang imellem, men hver lørdag ???

Det bliver gjort efter behov.

> Du må detsvære bide i det sur :) og er det helt slemt så sælg den og køb
>en honda :) hæhæ

Aldrig

B.

Hekto (31-01-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 31-01-04 19:29

Brian Bjørn <ducatista_dk@hotmail.com> wrote in
news:rgqn10pimkcpb91jph21j86k7g8163qb2o@4ax.com:

>> Du m† detsv‘re bide i det sur :) og er det helt slemt s† s‘lg den
>> og k›b
>>en honda :) h‘h‘
>
> Aldrig
>

Næææh! Så skal man jo enten have øjne i nakken, eller sidde ned hele
tiden! ;0)
Ducati'er er for hetero'er ... mænd, som kvinder!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

--=Stone=-- (01-02-2004)
Kommentar
Fra : --=Stone=--


Dato : 01-02-04 03:25


"Brian Bjørn" <ducatista_dk@hotmail.com> wrote in message
news:rgqn10pimkcpb91jph21j86k7g8163qb2o@4ax.com...
> On Sat, 31 Jan 2004 18:06:22 +0100, "Moller" <news@molnit.com> wrote:
>
> > Omkring det med batteriet... da du siger du tog den frem efter du
ellers
> >havde staldet den op, så er det man spørg ??? har du serviceret det mens
den
> >stod stille, og stod den i et opvarmet lokale eller i et koldt.
>
> Den havde stået fra 30. november til den 11. december i en uopvarmet,
> men isoleret kælder, så det synes jeg ikke helt er forklaring nok.
>
> > Du bør vaske den engang imellem, men hver lørdag ???
>
> Det bliver gjort efter behov.
>
> > Du må detsvære bide i det sur :) og er det helt slemt så sælg den og
køb
> >en honda :) hæhæ
>
> Aldrig

Hørt !!


--
Steen
CB1100/1200F/R 85' Street Fighter Style
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137



--=Stone=-- (01-02-2004)
Kommentar
Fra : --=Stone=--


Dato : 01-02-04 10:00


> > > Du må detsvære bide i det sur :) og er det helt slemt så sælg den
og
> køb
> > >en honda :) hæhæ
> >
> > Aldrig
>
> Hørt !!

Det var vist lidt sent da jeg svarede på dette indlæg.... jeg mener
naturligvis at det eneste rigtige er at købe en HONDA ...
skod hvor kan man bare dumme sig... uhhuuu


--
Steen
CB1100/1200F/R 85' Street Fighter Style
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137



Hekto (01-02-2004)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 01-02-04 17:23

--=Stone=-- wrote in
news:401cbff9$0$30088$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:


>
> Det var vist lidt sent da jeg svarede på dette indlæg.... jeg
> mener naturligvis at det eneste rigtige er at købe en HONDA ...
> skod hvor kan man bare dumme sig... uhhuuu
>
>

Hvordan er det med et gamle ordsprog???

'Hvad hjertet er fuldt af, løber munden over med' ;0)

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
semi-rockets ... no thanks!

Armand (01-02-2004)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 01-02-04 13:39


"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:bvgn8o$67t$1@sunsite.dk...
> >
> .......................men da, det typisk er special mærker med en
> fast fan gruppe som benægter fejlende som var det bagateller i deres
> blindhed over de har givet så meget for noget der er så mange sjuskefejl
> på, så hører man ik så meget om det.

GRILL
Head on the nail!

--
Armand.







Jens Jacob Bager Jen~ (01-02-2004)
Kommentar
Fra : Jens Jacob Bager Jen~


Dato : 01-02-04 11:55

> Sidst på sommeren 2003 begynder jeg at få vanskeligheder med at starte
> motoren. Ved tryk på startknappen kommer der nogle sekunder (< 5),
> hvor der er en klikkende lyd (et relæ?), og hvor lyset blinker i
> instrumentpanelet, inden starteren endelig giver lyd fra sig.

Hej Brian

Jeg vil lige starte ud med at sige jeg synes ikke du er komplet idiot.

De fleste tror at fordi en MC har kostet over 100.000kr eller sådan noget,
så er alt fryd og gammen i mange år, men desværre er sandheden ikke sådan.
Jeg har med selvsyn set bagakslen blive pillet af på en helt ny CBR 954
Fireblade til 225.000kr. Den var HELT tør. Jeg har også set bagsvingeren på
en 4 måneder gammel Thunderace til 160.000kr blive adskilt. Den var næsten
helt tør. Kronrørslejer og bagsvingerlejer er så sparsomt smurt fra
fabrikken, at man bliver helt flov. Undersiden af tanken på en MC er så
ringe lakeret, at den første rust viser sig her efter få år i ren
tørvejrskørsel. Den skal have voks, klarlak, tekstyl, eller hvad du nu kan
finde på. Hjulaksler, motorbolte o.s.v. er overhovedet ikke smurt fra
fabrikken. Alle stik er helt tørre, og dem med stor strømgennemgang irrer
efter få år hvis du ikke fylder dem op med vaseline eller silikonefedt. Jeg
har set en to år gammel TL 1000 R med meget irret stik.

Så kan man sige at det er for dårligt at motorcykler ikke er forberedt på
dårligt vejr og salt på vejene, men motorcykelfabrikanterne laver bare hvad
vi vil have. Vi vil have flere heste, lavere vægt og billigere priser. Om en
MC er utrolig slidstærk, går 40km/L eller kan køre igennem 3 vintre uden
ballade interesserer os ikke, ellers vill Suzuki jo ikke sælge en eneste MC


Jeg vil tro du har to problemer. Dit ledningsnet trænger til en adskillelse
af alle stik, rens med kontaktrens og smøring med vaseline eller endnu bedre
silikonefedt for at holde vand og skidt ude. Dette vil beskytte dine stik
mod skidt og vand i årevis, og sikre den bedst mulige forbindelse. Derudover
tror jeg dit batteri er dårligt. Hvis man lader den stå i månedsvis uden
opladning, som nogen gør under vinteropbevaringen, så gør man sit batteri
dårligere og dårligere hver vinter. Jeg tror dit batteri er ødelagt under
stilstand ved forhandler før salg, eller også har du været uheldig og fået
et der har været halvdårligt fra fabrikken af. Der er stadig fabriksgaranti
på dit batteri, og jeg vill kræve et nyt batteri af forhandleren. Det at
skille alle stik ad, rense og preservere dem, kan du ikke få en forhandler
til. Det må du gøre selv, men du lyder som en der ikke gider stikke hænderne
i din maskine, ikke en gang for at vaske den, så se lige om de nye batteri
ikke hjælper.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
Træt af spam -> nospam.dkfritidmotorcykel.dk



RacerNiels (01-02-2004)
Kommentar
Fra : RacerNiels


Dato : 01-02-04 19:04

"Brian Bjørn" <ducatista_dk@hotmail.com> wrote in message
news:8khn10tib128kk0v8s5kogjqrtcr9aru7i@4ax.com...
> Jeg håber, at de mere teknikbegavede af jer, vil kunne hjælpe mig lidt
> med mine spørgsmål.

Ja, og den vælger jeg så at tage personligt


> P.S.: Hvis I skulle mene, at det ER mig, der er komplet idiot, vil jeg
> foretrække at få det at vide på en pæn måde

Jeg kan give dig et lille hint....

www.tilsalg.i.dk/Suzuki/SV650/uhmmm.guf



Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk




Brian Bjørn (12-02-2004)
Kommentar
Fra : Brian Bjørn


Dato : 12-02-04 19:37

On Sat, 31 Jan 2004 16:15:23 +0100, Brian Bjørn
<ducatista_dk@hotmail.com> wrote:

En lille opfølgning med tak for jeres kommentarer. Jeg ved ikke, om
værkstedet læser med i gruppen eller bare er blevet formildet af den
snarlige sæsonstart, men i hvert fald fik jeg aldrig brug for alle
mine velforberedte argumenter og min kampgejst: Jeg nåede ikke længere
end til at nævne, at de også skulle fikse det med ledningen, før
svaret lød: "Jaja, men det er jo en garantisag".

Således veltilfreds venter jeg blot på, at det vil øsregne de sidste
dage af februar, og at vejret 1. marts vil vise sig fra sin mest
forårsagtige side.

--
Brian Bjørn

Jeanett (14-02-2004)
Kommentar
Fra : Jeanett


Dato : 14-02-04 02:44


"Brian Bjørn" <ducatista_dk@hotmail.com> wrote in message
news:5qhn20d6o545v77ghhd2noo702i19okvgr@4ax.com...
> On Sat, 31 Jan 2004 16:15:23 +0100, Brian Bjørn
> <ducatista_dk@hotmail.com> wrote:
>
> En lille opfølgning med tak for jeres kommentarer. Jeg ved ikke, om
> værkstedet læser med i gruppen eller bare er blevet formildet af den
> snarlige sæsonstart, men i hvert fald fik jeg aldrig brug for alle
> mine velforberedte argumenter og min kampgejst: Jeg nåede ikke længere
> end til at nævne, at de også skulle fikse det med ledningen, før
> svaret lød: "Jaja, men det er jo en garantisag".
>
> Således veltilfreds venter jeg blot på, at det vil øsregne de sidste
> dage af februar, og at vejret 1. marts vil vise sig fra sin mest
> forårsagtige side.
>
> --
> Brian Bjørn


Hey Brian Bjørn

Nu så jeg ikke den sidste tråd - hvilket værksted omtalte du??

/Jeanett



Brian Bjørn (14-02-2004)
Kommentar
Fra : Brian Bjørn


Dato : 14-02-04 15:57

On Sat, 14 Feb 2004 02:43:46 +0100, "Jeanett" <J2H@post.com> wrote:

>Nu så jeg ikke den sidste tråd - hvilket værksted omtalte du??

Jeg omtalte det ikke oprindeligt, men der er tale om Haasum MC.

B.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408910
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste