kinesisk mc
Fra : Ole

Dato : 31-01-04 08:20

Hej

Leg har hørt om en Kinesisk produceret MC, der skulle være rimelig billig,
har fogæves søgt på nettet, men mine "søgeevner" rækker tilsyneladende ikke.

Er der nogen der kender, til ovennævnte evt. link?

Ole

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-01-04 08:46

"Ole" <lindschouw@home3gvdnet.dk> wrote in message
> [...]
ikke.

> Er der nogen der kender, til ovennævnte evt. link?

Hej Ole.

Værsåartig:
http://www.chinavista.com/nanjing/business/jc.html

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-01-04 08:50

> [...]
ikke.

> Er der nogen der kender, til ovennævnte evt. link?

Hov, glemte da lige:
Hvis du vil have et scan af MC-Revyen 2003's data på cyklen, så skriv til
mig på aragorn@welles.dk.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : André T.

Dato : 31-01-04 09:07

> [...]
>har fogæves søgt på nettet, men mine "søgeevner" rækker tilsyneladende ikke.
>
>Er der nogen der kender, til ovennævnte evt. link?

Jincheng laver en, der sælges i Danmark.
http://www.ewalds.dk/jincheng_100.htm

100cc, men vil næppe kalde det en MC... Nærmere en forvokset
45-knallert.

VH

André T.
----------------©-----------------

Fra : anders majland

Dato : 31-01-04 09:56

> 100cc, men vil næppe kalde det en MC... Nærmere en forvokset
> 45-knallert.

Der er også dem der siger at alt under 100hk er en knallert .... Skal vi
ikke holdes os til lovens definition afs motorcykel herinde ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : André T.

Dato : 31-01-04 11:04

>Der er også dem der siger at alt under 100hk er en knallert .... Skal vi
>ikke holdes os til lovens definition afs motorcykel herinde ?

"lovens definition afs motorcykel" hahaha......

*LOL* Du lyder som en politibetjent.. el. har jeg fornærnet dig, fordi
du har en svag MC ?

Jeg er fuldstændig ligeglad med lovens definition, på en motorcykel.
En MC med Max. effekt på 4,7 hk, kalder jeg ikke en rigtig MC !

MZ/CZ/Java osv. med 10+ HK, kan jeg acceptere som lille MC.... thats
it.

VH

André T.
----------------©-----------------

Fra : anders majland

Dato : 31-01-04 20:14

> *LOL* Du lyder som en politibetjent.. el. har jeg fornærnet dig, fordi
> du har en svag MC ?
> MZ/CZ/Java osv. med 10+ HK, kan jeg acceptere som lille MC.... thats
> it.

Jeg har 2 svage mc'er - den ene svagere end den anden og har i tidens
løb hørt en del for den svageste - der dog er over _din_ 10hk grænse

> En MC med Max. effekt på 4,7 hk, kalder jeg ikke en rigtig MC !

Ved ikke lige hvor mange heste en gammel enfield diesel har - men den
vil jeg nu stadig kalde en mc.... Det er så meget andet end effekt der
karakteriserer en mc ...

Fra : k

Dato : 31-01-04 22:19

"André T." <No@Spam.dk> skrev i en meddelelse

> "lovens definition afs motorcykel" hahaha......
>
> *LOL* Du lyder som en politibetjent.. el. har jeg fornærnet dig, fordi
> du har en svag MC ?

Din slags troede jeg ikke fandtes her i gruppen mere ....vor herre bevares

> Jeg er fuldstændig ligeglad med lovens definition, på en motorcykel.
> En MC med Max. effekt på 4,7 hk, kalder jeg ikke en rigtig MC !

Jamen så lav du din egen lille definition på hvad der er hvad ....bare du
ikke belemrer os her i gruppen med det :-/

> MZ/CZ/Java osv. med 10+ HK, kan jeg acceptere som lille MC.... thats
> it.

Jeg skulle lige til at spørge hvor din grænse mht ccm og hk er henne ....men
jeg vil lade være !

Fra : k

Dato : 31-01-04 22:13

> [...]

> Jincheng laver en, der sælges i Danmark.
> http://www.ewalds.dk/jincheng_100.htm
>
> 100cc, men vil næppe kalde det en MC... Nærmere en forvokset

alt over 50 ccm tilhører kategorien MC og alt under 50 ccm tilhører
kategorien knallert, sådan er det nu engang.

Fra : André T.

Dato : 31-01-04 23:06

>alt over 50 ccm tilhører kategorien MC og alt under 50 ccm tilhører
>kategorien knallert, sådan er det nu engang.

Nuuuiij, hvor er du dygtig Hr. "K" !

Hvad med at vise hvem du er ?
Folk der er anonyme, har jeg slet ingen respekt for...

VH

André T.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434
-------------------©--------------------

Fra : k

Dato : 01-02-04 12:38

"André T." <No@Spam.dk> skrev i en meddelelse

> Nuuuiij, hvor er du dygtig Hr. "K" !
>
> Hvad med at vise hvem du er ?
> Folk der er anonyme, har jeg slet ingen respekt for...

Jeg er nu ikke særlig anonym ....min emailadresse har du fri tilgang til
hvis du har lyst, den er potz@stofanet.dk
.....mht. din manglende respekt, hvad vil du egentlig vide om mig ? og
hvilken betydning har det for dig om du ved hvem jeg er ? her er der noget
jeg ikke helt forstår !

Fra : André T.

Dato : 01-02-04 13:06

>Jeg er nu ikke særlig anonym ....min emailadresse har du fri tilgang til
>hvis du har lyst, den er potz@stofanet.dk

Øhhh... er du ikke anonym, når man ikke ved hvad du hedder ??

>....mht. din manglende respekt, hvad vil du egentlig vide om mig ?
Prøv at læse det jeg skrev igen... Du har åbenbart ikke fattet det.

og
>hvilken betydning har det for dig om du ved hvem jeg er ?
Jeg snakker ikke om at vide hvem du er (hvor du bor osv..) men bare et
navn... Hvor fedt er det at side og skrive med X, Y og "K" ? Det er
efter min mening at være anonym.

>her er der noget jeg ikke helt forstår !
Jeg tror der er meget du ikke forstår.

Fra : k

Dato : 01-02-04 16:05

"André T." <No@Spam.dk> skrev i en meddelelse

> Øhhh... er du ikke anonym, når man ikke ved hvad du hedder ??

Herinde i gruppen hedder jeg bare K ...og det fortsætter jeg med

> Jeg snakker ikke om at vide hvem du er (hvor du bor osv..) men bare et
> navn... Hvor fedt er det at side og skrive med X, Y og "K" ? Det er
> efter min mening at være anonym.

I realiteten er det vel ligemeget om man underskriver sig K, X, Ole, Andre'
eller andet, det der for mig gør en forskel er at man kan genkende folk
.....at der så findes nogle mennesker som prøver at skjule sig under et
underligt sign. det er deres sag ....jeg har intet at skjule, men har
desværre engang døjet med en person som generede mig personligt hvor jeg
brugte mit normale navn, det brød jeg mig ikke særligt om.

> Jeg tror der er meget du ikke forstår.

tak, jeg elsker også dig

K.....

Fra : Efre

Dato : 31-01-04 09:08

Prøv
www.geely.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 10:24

http://www.chinamoto.cc/

http://images.google.com/imgres?imgurl=www.motobykz.co.uk/Zongshen/V-twin.jpg&imgrefurl=http://www.motobykz.co.uk/Zongshen/Zongshen.htm&hl=da&h=150&w=200&start=17&prev=/images%3Fq%3Dchinese%2Bmotorcycle%26svnum%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26sa%3DG

Fra : Jan Hansen

Dato : 31-01-04 10:18

> Prøv
> www.geely.dk

Jeps Geely må være det rigtige mærke.
En ny mc fra ca 10.000 kr.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-01-04 10:12

Ole wrote:
> Leg har hørt om en Kinesisk produceret MC, der skulle være rimelig billig,
> har fogæves søgt på nettet, men mine "søgeevner" rækker tilsyneladende ikke.
> Er der nogen der kender, til ovennævnte evt. link?

Der findes jo "Chang Jiang", der er en 90% kopi af Ural
M72(russisk), der er en 90% kopi af en gammel 1930'er BMW .. :)

Desværre er den vist ikke typegodkendt i Danmark..

http://www.chang-jiang.com/motocycle.html

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Ole

Dato : 31-01-04 11:43

Tak for alle sverene det var Geely jeg havde hørt om, men de andre indlæg
var også underholdende. Endnun engang tak.

Ole

Fra : Kim Olsen

Dato : 31-01-04 23:03

> Tak for alle sverene det var Geely jeg havde hørt om, men de andre indlæg
> var også underholdende. Endnun engang tak.
>
> Ole

Hej Ole

Jeg kører selv på en Geely Boss 150ccm (ja nu tør jeg jo næsten ikke kalde
den en motorcykel, da den faktisk kun yder 9,5 HK )

Geely har lige fået forhandler på Sjælland: Hedehusene Cykler, så nu behøver
sjællændere ikke mere køre til Skørping for at se på Geely.

Du er selvfølgelig velkommen til at spørge løs, så skal jeg gerne svare så
godt jeg kan.

Min er en Scootermodel, valgt ud fra, at jeg gerne vil sidde mest muligt i
læ, da jeg kører hele året.
Og ikke mindst den model med mindst krom, da jer er en doven hund, der ikke
vasker MC en gang tre gange om ugen.

Hilsen

Kim Olsen
Geely Boss JL150T-6, 2003
DKW RT125/2, 1953

Fra : André T.

Dato : 31-01-04 23:16

>Jeg kører selv på en Geely Boss 150ccm (ja nu tør jeg jo næsten ikke kalde
>den en motorcykel, da den faktisk kun yder 9,5 HK )

Hej Kim,

Kan kun give dg ret... Men pas på med at skrive det, så kommer alle,
med en løftet pejefinger...
"det må du ikke sige, bla. bla.. alt over 50cc er en MC osv..."

Utroligt, at man ikke kan have en holdning, uden folk kommer med deres
"cc" lommebog.... :-|

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-02-04 00:06

André T. wrote:

> [...]
> "det må du ikke sige, bla. bla.. alt over 50cc er en MC osv..."
>
> Utroligt, at man ikke kan have en holdning, uden folk kommer med deres

Hej André.

For min skyld kan du mene hvad du vil, men bemærkninger som

"Du lyder som en politibetjent.. el. har jeg fornærnet dig, fordi
du har en svag MC ?"

+ den ovenstående, er det ikke lige lidt for barnagtigt ?, jeg syntes at det
lyder som om at det er _dig _ der er blevet fornærmet,
over en lille "irettesættelse"

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : André T.

Dato : 01-02-04 00:13

Dennis, helt ærligt, hvor mange bruger "lovens definition", når man
kommer med en kommentar herinde ?

Lyder sku da som en betjent, der lige har stoppet en, og er ved at
forklarer at ens bagskærm er for kort

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-02-04 06:37

> Dennis, helt ærligt, hvor mange bruger "lovens definition", når man
> kommer med en kommentar herinde ?
>
> Lyder sku da som en betjent, der lige har stoppet en, og er ved at
> forklarer at ens bagskærm er for kort

André var sikker den mål gruppe der blev efterlyst da bike lavede deres
"Livet starter ved 200km/t" t-shirt

Mvh Tommy Fer
-Det er gas sømand... Du ka' ta' det!

Fra : André T.

Dato : 01-02-04 09:15

>André var sikker den mål gruppe der blev efterlyst da bike lavede deres
>"Livet starter ved 200km/t" t-shirt

Tommy var med i målgruppen, da man lavede ellerten i 80'erne..

Her står han ved siden af den:
http://www.ellert.info/images/svj.jpg

>-Det er gas sømand... Du ka' ta' det!
Ja, deeet GAZ !

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-02-04 23:28

> Tommy var med i målgruppen, da man lavede ellerten i 80'erne..
>
> Her står han ved siden af den:
> http://www.ellert.info/images/svj.jpg

*lol*

Er sikker på du har lavet en grupper der hedder "Ghost Rider For President!"

mvh Tommy Fer

Fra : Ole

Dato : 01-02-04 08:36

Uanset om det er en øvert eller en mc (knotorcykel), så er det da rart at
kunne køre 80-90 stykker uden at skulle være total paranoid over måske at
skulle aflevere kørekortet på det næste gadehjørne.

Hvis det er et billigt transportmiddel man mangler (ca 20km om dagen), er
det i mine øjne et godt alternativ, til ca det halve af hvad en 45' koster,
til og med ny.

Men det er da morsomt at følge med i de gensidige drillerier
Ole

Fra : Ole Lauritzen

Dato : 31-01-04 18:00

Du kan læse om den her

http://mc.dba.dk/asp/redaktionelt/detail.asp?ArtikelId=28226&NyhedskategoriI
D=82&SekItem=82&Sogning=&Query=Indtast+et+s%F8geord

vh.

Ole