Pris-Forespørgsel på TDR 125R
Fra : Wheeler

Dato : 29-01-04 23:17

Hvad kan man få for en TDR 125R fra 94 (30 HK) og som mekanisk er OK?

1. Mindste-pris hvis man lader den være "grim" og usynet?

2. Pris hvis man maler/pudser og selv syner?

3. Er prisen på en 125 ccm off-roader højere i efteråret, hvor folk kigger
efter vinterkøretøj?

Jeg er nok lidt doven (og der skal mere end et par tusinde i forskel før jeg
gider pkt. 2)

Ps. Når/hvis den kommer til salg skal jeg nok sætte den på dmpm, det havde
jeg nemlig stor succes med ifm. salg af Yamaha rd3½, underligt nok med alle
de indlæg jeg havde skrevet om RD-helvedet!
--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-01-04 10:34

Den er dælme ikke meget værd Jeg vil da gerne have sådan én, så jeg er
nok ikke den rette at spørge om pris

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Soren Lindholt

Dato : 30-01-04 11:26

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> wrote in article
<bvd8f4$d4v$1@sunsite.dk>...
> Den er dælme ikke meget værd Jeg vil da gerne have sådan én, så jeg
er
> nok ikke den rette at spørge om pris

Hvis den er synet og mekanisk fin, men æstetisk udfordret er den i hvert
fald 11000 værd, det er nemlig hvad jeg vil ha for min...

Søren

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-01-04 13:05

11000,-

Æv, jeg er tæt på at købe crosser, så der går nok lige et par dage inden jeg
får råd til det Men jeg skal have noget til mudder med plader på......
engang

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-04 15:52

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Hvis den er synet og mekanisk fin, men æstetisk udfordret er den i hvert
> fald 11000 værd, det er nemlig hvad jeg vil ha for min...

Din er da en DT 125 R og ikke en TDR 125, en TDR er mere som en
"rejseenduro/motard"

Tobias

Fra : Wheeler

Dato : 30-01-04 16:54

"Tobias Larsen" <Fup> wrote
TDR er mere som en "rejseenduro/motard"

[KLIP]

-> Til korte rejser.....

Til nøds KBH<->Malerklemmen ;-/

Jeg pudser lidt videre og sætter den i til et par tusinde højere end hvad
DT'erne går for...
--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 30-01-04 18:15

Sjovt nok læste jeg det faktisk som DT125R, det må kaldes tvangstanker

Fra : Soren Lindholt

Dato : 02-02-04 13:10

Tobias Larsen <Fup> wrote in article

> Din er da en DT 125 R og ikke en TDR 125, en TDR er mere som en
> "rejseenduro/motard"

Du har da ret, jeg så bare der også stod Ofroader, så det nok var den der
var tale om. TDR er vel ikke en offroader....
S.