Suzuki DL-Z 650 Dezert Storm.
Fra : Anders

Dato : 29-01-04 15:42

Er der nogen der ved noget om denne her mc?? Jeg så den i Bike Kataloget
2004.
Det er det eneste sted jeg kan se noget om den. Har lavet masser af
søgninger på nettet uden resultat. Der står i bike kataloget at den er kørt
under Dakar af en der hedder Thierry Shambon, ham eller hende, har jeg også
søgt på for at finde noget om kværnen. Uden held.
Der er opplyst en dk pris i bladet der siger 128000, og en hk effekt der
siger 102 hk!! Det er rimelig meget for en 650 ccm?! Eller hvad? Men alt
hjælp bliver modtaget med glæde da jeg skal have konstateret om det her en
min næste mc.

Mvh AZ XT600E

Fra : MKS - 74

Dato : 29-01-04 15:49

On Thu, 29 Jan 2004 15:42:12 +0100, "Anders"
<maria_og_anders@tdcspace.dk> wrote:

>Er der nogen der ved noget om denne her mc?? Jeg så den i Bike Kataloget
>2004.

Du er hoppet i med begge ben....

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Anders

Dato : 29-01-04 15:58

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> wrote in message

> Du er hoppet i med begge ben....
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
> http://62.79.120.117/

"Du er hoppet i med begge ben...."

Hvad mener du?? Så forklar dog

AZ

Fra : MKS - 74

Dato : 29-01-04 16:01

On Thu, 29 Jan 2004 15:57:55 +0100, "Anders"
<maria_og_anders@tdcspace.dk> wrote:

>"Du er hoppet i med begge ben...."
>
>Hvad mener du?? Så forklar dog:-

Når noget er for godt til at være sandt er det det som regel heller
ikke (sandt).Bike (elendigt blad iøvrigt) har for vane at lave een
fake når de udgiver årskataloget,gæt selv hvilken årets er,hvis du
kigger lidt på den kan du endda måske se lidt hvilke elementer de har
bygget den op af.

Fra : Anders

Dato : 29-01-04 16:14

> [...]
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Ja de har vel bygget den op af dl 650 v strom. Men er det en generel vane at
de gør sådan? jeg har do lidt svært ved at tro på at de laver en fake.

"elendigt blad iøvrigt" Ja for det meste. Der er for loidt Off-Road i det
Købte egentligt kun det her blad for at se lidt forskelligt mc.

AZ

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-01-04 16:14

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> Bike (elendigt blad iøvrigt) har for vane at lave een fake når de
> udgiver årskataloget,gæt selv hvilken årets er,

Dang. Jeg burde nok ha' læst de specs Anders skrev lidt nærmere.
Eller selv købe bladet... (as if)

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Veset

Dato : 29-01-04 22:56

>Bike (elendigt blad iøvrigt)

I forhold til hvad? TN??

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : MKS - 74

Dato : 30-01-04 09:04

On Thu, 29 Jan 2004 22:56:13 +0100, Veset <vesetdks@hotREMOVEmail.com>
wrote:

>I forhold til hvad? TN??

*LOL* - selvom Touring Nyt sikkert er DK's meste læste MC-blad er jeg
i den heldige situation at jeg ikke er medlem af MCTC og dermed
slipper ,det gider jeg slet ikke spilde min tid på.Læs iøvrigt
Mikkels svar til Claus,jeg er helt på linie med ham.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-01-04 16:09

"Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> writes:

> [...]
> kørt under Dakar af en der hedder Thierry Shambon, ham eller hende, har
> jeg også søgt på for at finde noget om kværnen. Uden held.

Stephane Chambon kører da SS600? Men det kan da være han har en bror.
Hvis den nævnte Suzuki skulle ha' kørt Dakar i år har den ihvertfald
ikke fuldført.

Der fuldførte kun 2 Skruzukier:
Plads #55 Verburgh
Plads #61 Ramel

Der fuldførte iøvrigt 65 cykler, se mere på

http://www.dakar.com/2004/us/index.html

Fra : Anders

Dato : 29-01-04 16:24

Hold da kæft man et lamt blad!

Svinger, gaffel og hjul fra en lc4, motor fra en dl650v, og ellers mere
eller mindre resten fra dl650v.

Sorry guys. Det burde jeg sgu have lagt mærke til. Jeg tror lige jeg render
ned til søen, drikker en flaske whiskey og drukner mig selv i skam
AZ XT600E (vedvarende, dog med meget mindre nosser end før)

HULK

Fra : Rittig

Dato : 29-01-04 16:58

Mikkel Christensen wrote:

> Stephane Chambon kører da SS600? Men det kan da være han har en bror.

Det har han, Boris Chambon - også superb på en motorcykel. Sig mig, følger
du ikke med i Motard? For år tilbage var de tæt på at lave en 1-2 i det
franske mesterskab.

Jeg kiggede EN gang på den Skruzuki, og så vidste jeg at det var løwn -
men jeg var ikke klar over at de plejer at lave en fake. Der var en for
nogen tid siden, en russisk 1-cyl. 100hestes ørkenracer, er det også en af
deres fakes?

Iøvrigt synes jeg Bike er et godt blad. Der er ganske meget enduro og
cross stof, og selvom testene ikke er vanvittigt brugbare for almindelige
købere, så er de klart bedre end det andre dansksprogede blade byder på.

Rittig

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-01-04 21:31

Rittig@jubiipost.dk (Rittig) writes:

> Det har han, Boris Chambon - også superb på en motorcykel. Sig mig,
> følger du ikke med i Motard? For år tilbage var de tæt på at lave en
> 1-2 i det franske mesterskab.

Nu du nævner det kan jeg vist godt huske noget i den retning, men jeg
har måtte skære i bladbudgettet, og den TV kanal jeg havde der viste
motard er også væk.
Kører brormand Boris stadig?

> [...]
> cross stof, og selvom testene ikke er vanvittigt brugbare for
> almindelige købere, så er de klart bedre end det andre dansksprogede

Tjoh, men det sætter jo ikke standarden særligt højt
Jeg mener at man desværre stadig skal til udlandet for at finde
gode MC blade. (Ja... man kan godt købe dem i DSB kiosken - det
kaldes billedesprog)

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-01-04 15:35

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> skrev i en meddelelse

> Kører brormand Boris stadig?

Ja.
Jeg tror ikke brødrene Chambon holder op med at køre mc race, før nogen
fjerner deres arme.

Rittig

Fra : Rittig

Dato : 02-02-04 14:54

Mikkel Christensen wrote:

> Nu du nævner det kan jeg vist godt huske noget i den retning, men jeg
> har måtte skære i bladbudgettet, og den TV kanal jeg havde der viste
> motard er også væk.
> Kører brormand Boris stadig?

Klippet fra nyhederne idag:

World Supersport rider Stephane Chambon won the 6th Guidon d'Or at
Paris-Bercy, the traditional Supermoto indoor meeting held every
year in the French metropole.

1. Stephane Chambon, FRA, Suzuki -----------------
2. Kurt Nicoll, GBR, KTM
3. Alexandre Thiebault, FRA, Honda
4. Gerald Delepine, BEL, Husqvarna
5. Boris Chambon, FRA, KTM -----------------------
6. Max Gazzarata, ITA, Honda
7. Antony Josselin, FRA, Honda
8. Petr Vorlicek, CZE, KTM
9. David Checa, SPA, Yamaha
10. Fabrice Lecoanet, FRA, KTM
11. Eddy Seel, BEL, Husqvarna
12. Thierry Tourte, FRA, Yamaha

Rittig

Fra : Armand

Dato : 30-01-04 21:30

"Rittig" <Rittig@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> men jeg var ikke klar over at de plejer at lave en fake. Der var en for
> nogen tid siden, en russisk 1-cyl. 100hestes ørkenracer, er det også en af
> deres fakes?

Mnjarh - Mon? :-/

--
Armand.