Speedometer Rep.
Fra : Martin Jensen

Dato : 29-01-04 14:34

Hej

Please hjælp mig.....
Min Cykel skal have nye speedometer visere (plader)
Er der en flink person der kender et firma, der kan aftage speedometer
nålen?

Mvh
Martin (Fireblade)

--
MVH
Martin Jensen

hejfisdan@mail.dk (fjerne hej)

Fra : Brian Laursen

Dato : 29-01-04 16:58

Martin Jensen wrote:
> [...]
> Min Cykel skal have nye speedometer visere (plader)
> Er der en flink person der kender et firma, der kan aftage speedometer

Hehe.. hmm ja man skal altså ikke selv gør det. Det ender kun galt. ! firma
og firma??? Jeg spurgte en gang et bilværksted hvad det gjorde. De sender
dem til et kalibreringsværksted et sted i silkeborg. Mere kan jeg ikke
sige.

Held og lykke.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

yzf1000r
http://www.Galtenmc.dk

Fra : Piwo

Dato : 30-01-04 22:16

Prøv hos Scanmax på Buddingevej, lige nord for rundkørslen i Søborg

Piwo

Fra : Jens Jessen

Dato : 30-01-04 09:14

Send det til: Finmekanisk værksted ved Preben G. Jensen, Møllegade 27, 8600
Silkeborg. Der får du din reperation både godt og billigt!

Journalist Jens Jessen (Djf)
Skanderborgvej 140, DK 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax + 45 8657 7204
Mobil + 45 2073 7471
E-mail jens.jessen@get2net.dk

Fra : Armand

Dato : 30-01-04 21:30

> [...]
> Min Cykel skal have nye speedometer visere (plader)
> Er der en flink person der kender et firma, der kan aftage speedometer

Er det en reperation, eller et "omdesign" v.h.a. alternativ transfer?
I sidste fald er metoden at klippe (hvis ikke leveret med klip?)
klistermærket op ind til midterhullet!
Sammenføjningen bliver næsten usynlig og du sparer dig derved for
mas+udgifter til arbejde med nålen!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 31-01-04 03:01

Armand wrote in news:bvefsd$13oj$4@news.cybercity.dk:

> [...]
> med klip?) klistermærket op ind til midterhullet!
> Sammenføjningen bliver næsten usynlig og du sparer dig derved for

Alternativt, fjerne/omgå 'nul-stoppet' så viseren kører til sit
naurlige stop, og afmæke dette.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650