DFM sitet flyttes
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-01-04 09:21

Hej alle,

Jeg flytter DFM sitet over på en ny server over de næste par dage, så hvis I
oplever uregelmæssigheder på sitet så er det nok derfor.

Flytningen skulle gerne betyde en gevaldig hastighedsforøgelse på sitet, da
den nye server dels er 5 gange hurtigere og bliver sat på en 10 mbit fastnet
forbindelse

Mere information følger når serveren er flyttet.

Hilsner,

Tony

Fra : Morten dahl

Dato : 29-01-04 12:07

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
da
> den nye server dels er 5 gange hurtigere og bliver sat på en 10 mbit

Du er simpelthen fantastisk Tony mind mig lige om at jeg skylder dig en
øl eller 2 ved førstkomne lejlighed/træf vi mødes igen.

-
Morten dahl
Gixxer600++ "TheFunkyStyle"

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-01-04 16:53

Morten dahl wrote:

> Du er simpelthen fantastisk Tony mind mig lige om at jeg skylder
> dig en øl eller 2 ved førstkomne lejlighed/træf vi mødes igen.

Lækkert med den nye server!

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-01-04 07:37

Morten dahl wrote:

> Du er simpelthen fantastisk Tony mind mig lige om at jeg skylder
> dig en øl eller 2 ved førstkomne lejlighed/træf vi mødes igen.

Dejligt at høre. Jeg glæder mig til øllerne

Holder MC Chaufførerne i øvrigt P-dag i år - og er arrangementet åbent for
andre?

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Anders Thorup

Dato : 31-01-04 16:27

Tony Lorentzen wrote:

> Dejligt at høre. Jeg glæder mig til øllerne
>
> Holder MC Chaufførerne i øvrigt P-dag i år - og er arrangementet
> åbent for andre?

Da jeg var deroppe til J-dag snakkede Grewy noget om at der vil blive et
eller andet til Marts

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 31-01-04 17:06

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> wrote in

> Da jeg var deroppe til J-dag snakkede Grewy noget om at der vil blive et
> eller andet til Marts

28. februar, hvor vi fejrer foråret og at forsikringen snart igen tillader
kørsel på mc for os der ikke har vinterdækning.

--
Jacob Pedersen
http://www.mc-chaufforerne.dk

Fra : Armand

Dato : 31-01-04 15:26

"Jacob Pedersen" <jacob@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> "Anders Thorup" <Nospam@it.dk> wrote in

> 28. februar, hvor vi fejrer foråret og at forsikringen snart igen tillader
> kørsel på mc for os der ikke har vinterdækning.

Nu er det jo let at komme bagefter og kritisere; men hvorfor hulen så
tidligt når nu at påsken og dermed P-øllet falder så sent at 1. marts kan nå
at blive passeret med fordel såvel i vejr/føre, som rent
forsikringsmæssigt??

--
Armand.

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 31-01-04 19:02

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in

> [...]
> tidligt når nu at påsken og dermed P-øllet falder så sent at 1. marts
> kan nå at blive passeret med fordel såvel i vejr/føre, som rent

Det var den eneste dato hvor vi kunne samle hele festudvalget.
Men det udelukker jo ikke at vi også kan fejre påske-øllet på et senere
tidspunkt

--
Jacob Pedersen
http://www.mc-chaufforerne.dk

Fra : Futte & Co.

Dato : 29-01-04 20:08

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> [...]
da
> den nye server dels er 5 gange hurtigere og bliver sat på en 10 mbit

Hej Tony

Har vi sendt for mange penge siden du udvider biksen ))))))

--
Jørgen , Brøndby , med sorte fingre , )
CB550F , den fine årgang 1975, lettere adskildt

Fra : Moller

Dato : 30-01-04 09:10

> Har vi sendt for mange penge siden du udvider biksen ))))))

*LOL* , håber Tony kan tage lidt sjov :) ellers kanon side og et kæmpe
arbejde der blir gjort.

hmmmm, tror snart jeg må tage spenderbukserne på og donere en lille
sjat... nogen der kender skatte reglerne for fradrag på doneringer til goe
formål for små firma'er ???

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... The Dark Piggy :) hmmm, måske det er det der skal stå
hen af siden på den :)
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-01-04 07:42

Moller wrote:

> *LOL* , håber Tony kan tage lidt sjov :) ellers kanon side og et
> kæmpe arbejde der blir gjort.

S'følgelig kan jeg tage sjov - og tak for de pæne ord

> hmmmm, tror snart jeg må tage spenderbukserne på og donere en
> lille sjat... nogen der kender skatte reglerne for fradrag på
> doneringer til goe formål for små firma'er ???

Hmm nej det ved jeg ikke noget om. Men jeg har også eget firma...

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-01-04 07:39

Futte & Co. wrote:

> Har vi sendt for mange penge siden du udvider biksen ))))))

Hehe... Nej det er faktisk en kombination af flere sites der skal køre på
serveren så derfor kan det hænge sammen med en opgradering af udstyret.

Det ser i øvrigt ud til at internetlinjen til serveren bliver en 100 mbit i
stedet for en 10 mbit

--
Tony
Kilofazer

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-01-04 10:09

Tony Lorentzen wrote:
> Det ser i øvrigt ud til at internetlinjen til serveren bliver en 100 mbit i
> stedet for en 10 mbit

Det er også bedst ... :)

Det dér med 10 mbit er også noget pjat, da de fleste
hostingfaciliteter alligevel har 100 mbit .. :)

// Hans, http://dfm.nathue.dk, på 100 mbit
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)

Fra : anders majland

Dato : 03-02-04 15:55

> Det dér med 10 mbit er også noget pjat, da de fleste
> hostingfaciliteter alligevel har 100 mbit .. :)

Der kunne jeg godt tænk mig at få en "snabel" ind men det er jo nok ikke
i nærheden

(Der hjemme sidder på en 64k dialup og ikke har udsigt til andet
foreløbigt... Henning Dyremose har lige proklameret bredbånd til alle
indenfor et par år - Det skal jeg måske bede om at få på skrift ....)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-02-04 21:13

Tony Lorentzen wrote:

> Det ser i øvrigt ud til at internetlinjen til serveren bliver en 100 mbit
> i stedet for en 10 mbit

Voldsomt Hvad koster sådan en linje egentlig?
--
mvh Jes Vestervang - der nøjes med 2 Mbit

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-02-04 00:14

Jes Vestervang wrote:

> Voldsomt Hvad koster sådan en linje egentlig?

Heldigvis ikke voldsomt meget for mig. Jeg er kommet "ind i varmen" pga. en
kombination af vennetjenester samt et par andre sites, der betaler for at
sidde på forbindelsen. Ellers kunne det skam heller ikke hænge sammen for
mig.

--
Tony
Tilt-Fazer

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-02-04 00:40

> [...]
> pga. en kombination af vennetjenester samt et par andre sites, der
> betaler for at sidde på forbindelsen. Ellers kunne det skam heller

Men hvis Jes ingen venner har kan han jo købe en billig (i visse tilfælde
endda managed) server i USA, hvor båndbredde er billig. Sådan en server skal
jeg forhåbentlig selv have på et tidspunkt, når det bliver nødvendigt.

www.servermatrix.com
www.ev1servers.net
www.managed.com
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-02-04 19:54

((FJERNDETTE wrote:

> Men hvis Jes ingen venner har kan han jo købe en billig (i visse tilfælde
> endda managed) server i USA, hvor båndbredde er billig.

Det er nu ikke fordi jeg står og mangler, jeg var bare lidt nysgerrig
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Denise

Dato : 30-01-04 12:03

> [...]
fastnet
> forbindelse
>
> Mere information følger når serveren er flyttet.

Hej
Fedt Tony. Men nu er det måske ikke alle der ved hvad "DFM siten" er, så
Til nye læsere:
Siten som Tony snakker om er http://dfmc.dk.
Og frivillige donationer kan iøvrigt ske på http://dfmc.dk/donering.asp

--
Hilsen Denise
XJ600S, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-01-04 07:43

Denise wrote:

> [...]
> så Til nye læsere:
> Siten som Tony snakker om er http://dfmc.dk.
> Og frivillige donationer kan iøvrigt ske på

Fedt - tusind tak, Denise. Du er altid på pletten

--
Tony
FZS 1000