Forever2Wheels i Margrethe hallerne ?
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-01-04 08:56

Hej NG.

"Gider" ikke tage til Hamburger Motorrad Tage, men hvad med sub. er det værd
at bruge en tur/dag på ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : m.grewy

Dato : 29-01-04 09:20

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in message
> Hej NG.
>
> "Gider" ikke tage til Hamburger Motorrad Tage, men hvad med sub. er det
værd
> at bruge en tur/dag på ?

Ja for der plejer at være fest ude i harley klubben bagefter.

Michael

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-01-04 21:23

m.grewy wrote:
> "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote in
> message news:bvadnf$3dq$1@news.net.uni-c.dk...

> Ja for der plejer at være fest ude i harley klubben bagefter.

Hø-hø, ja men, det lyder da som om at det er en god udstilling !, så vil jeg
bruge min Lørdag i Fredricia Messecenter

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Wheeler

Dato : 30-01-04 21:48

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette

> So many roads.....so little time.....

[Klip]

Hej Dennis
......eller hva med.... so _long_ time ....prøv lige at se ud af vinduet
--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : Squish

Dato : 30-01-04 21:59

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Hø-hø, ja men, det lyder da som om at det er en god udstilling !, så vil jeg
> bruge min Lørdag i Fredricia Messecenter

Så kan de jo være vi ses- Høy og jeg skal også derover i morgen!

--
Squish

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-01-04 22:02

Squish wrote:

> Så kan de jo være vi ses- Høy og jeg skal også derover i morgen!

Jeg ska' nok kikke efter dig

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten dahl

Dato : 30-01-04 22:38

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> Hø-hø, ja men, det lyder da som om at det er en god udstilling !, så vil
jeg
> bruge min Lørdag i Fredricia Messecenter

Je morten og jeg vil helt sikkert være at finde der :)

Samt til festen i HD klubben.

Og dennis vi kører til hamborg dagen efter, så hvis du vil have hele 3 ting
på en gang (F2W, fest i HD klubben og Hamborg) så behøver du ikke købe et
kinderæg, bare ringe til os. (morten=30265537, mig=23954168)

ps. hvis du undrer dig, så drikker jeg mig pt. monster stiv ved morten

-
Grewy

Fra : Armand

Dato : 31-01-04 04:23

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Og dennis vi kører til hamborg dagen efter, så hvis du vil have hele 3
> ting på en gang (F2W, fest i HD klubben og Hamborg) så behøver du
> ikke købe et kinderæg, bare ringe til os. (morten=30265537, mig=23954168)

Hvis min forkølelse dæmper sig blot en smule, vil jeg gerne med - Meget
praktisk har i derved en chauffør der hverken har promiller eller
tømmermænd!

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 31-01-04 23:18

Morten dahl wrote:

> [...]
> mig=23954168)
>
> ps. hvis du undrer dig, så drikker jeg mig pt. monster stiv ved

Hej Michael.

Takker for det fine tilbud, men jeg står over denne gang

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 30-01-04 21:31

> [...]
> Hej NG.
>
> "Gider" ikke tage til Hamburger Motorrad Tage, men hvad med sub. er det

Ikke for et bæltkryds(*) skyld, hvis du spørger mig, og da slet ikke hvis
man ikke er til den side af branchen (HD's/costums)!

(*):
Vil det ikke være næsten ligeså dyrt at tage over Rødby til HMT?

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-01-04 22:05

Armand wrote:
> [...]
>
> (*):
> Vil det ikke være næsten ligeså dyrt at tage over Rødby til HMT?

Sikkert, men jeg vil gerne se på dette telt ( www.hdcamp.dk ) til somrens
mc træf

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-01-04 14:13

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Sikkert, men jeg vil gerne se på dette telt ( www.hdcamp.dk ) til
> somrens mc træf

Øjjj.... 25 af de brede! Det var sgu en lidt heftig pris... Så skal der godt
nok camperes en del hvis man har sådan en dyr fætter stående.

--
Tony

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 31-01-04 23:17

Tony Lorentzen wrote:

> Øjjj.... 25 af de brede! Det var sgu en lidt heftig pris... Så skal
> der godt nok camperes en del hvis man har sådan en dyr fætter stående.

Hej Tony.

Nej-nej.......................ikke telt traileren !!!!!.............. sq da'
for faen mand !!!!

men teltet beregnet til hurtig rejsning !!! , det står der sq på deres
hjemmeside..........

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 31-01-04 23:14

Armand wrote:
> [...]
>
> (*):
> Vil det ikke være næsten ligeså dyrt at tage over Rødby til HMT?

Hej Kim.

Du havde sq ret !, der var faktisk ikke noget af interesse ( for mig ),
udover det telt jeg gerne ville se,
det var meget Harley fikseret .

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niels S.

Dato : 02-02-04 12:13

Armand skrev

> (*):
> Vil det ikke være næsten ligeså dyrt at tage over Rødby til HMT?

Nope. En 1-dags billet Rødby-Puttgarden + retur, koster 400 danske kr. Alene
broen koster 500,- og så er der både tidsmæssigt og km-mæssigt længere via
Jylland.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Armand

Dato : 02-02-04 21:22

"Niels S." <block@spam> skrev i en meddelelse
> Armand skrev

> Nope. En 1-dags billet Rødby-Puttgarden + retur, koster 400 danske kr.
> Alene broen koster 500,- og så er der både tidsmæssigt og km-mæssigt
> længere via Jylland.

Øh?
Det var ment som: "istedet for at tage til F2W i Fredericia", hvilket du så
fint bekræfter at det ville have været!

--
Armand.

Fra : Niels S.

Dato : 03-02-04 08:05

Armand skrev

> Øh?
> Det var ment som: "istedet for at tage til F2W i Fredericia", hvilket du

> fint bekræfter at det ville have været!

Ahhh! Det er lige det der med at læse indenad