Bremseklodser til Suzuki SV650S
Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 28-01-04 23:32

Hejsa

Nogen der har specielt gode / dårlige erfaringer ang.bremseklodser til en
SV650S ?

Mulighed 1
Er Saito fra www.louis.de noget værd ?
Varenr. 10044370 og 10044371
Pris pr side ca. 160,- inkl porto

Mulighed 2
EBC fra http://www.kjmotorcykler.dk/
Pris pr side 309,- inkl. porto

Mulighed 3
AFAM fra https://www.biketorqueracing.co.uk/
Ca. 375,- pr side inkl. porto for race klodserne

Andre gode forslag / alternativer ?

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271

Fra : Henrik

Dato : 29-01-04 00:16

Kenn H. Jensen wrote:

> [...]

> Mulighed 3
> AFAM fra https://www.biketorqueracing.co.uk/
> Ca. 375,- pr side inkl. porto for race klodserne

Hej Kenn.

Organiske klodser er de mest almindlige,

Sinter metal er til RUSTFRI stål br.skiver (rustfri stål er legeret med
crom, og er derfor "glat"), de "river" mere end al. organiske klodser, med
øget slid til følge.

Carbon/kevler br. klodser er til race, dvs. de bremser best når de er
varme (ikke til gadebrugt)

Håber det kan hjælpe dig . . .

mvh
Henrik

Fra : RacerNiels

Dato : 29-01-04 02:00

"Kenn H. Jensen" <kenn@nospam.dk> wrote in message
> Nogen der har specielt gode / dårlige erfaringer ang.bremseklodser til en
> SV650S ?

Egentlig ikke - kører stadig på dem der sad da jeg købte den.

> Andre gode forslag / alternativer ?

Mulighed 4:
[snip] fra sayjes.dk

Bagpå:
VESRAH BremseklodserVD-327KVkr 166,00
VESRAH BremseklodserVD-327JLkr 213,00

Foran pr. side:
VESRAH BremseklodserVD-435KVkr 183,00
VESRAH BremseklodserVD-435JLkr 212,00

435 står for højre - venstre hedder 352

JL = Sinter metal
KV = Kevlar

Jeg har selv et par sintermetal liggende til når jeg skal skifte klodser.

Niels
http://www.dfmc.dk/?id=158
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : HardKaare

Dato : 29-01-04 11:32

> Nogen der har specielt gode / dårlige erfaringer ang.bremseklodser til en
> SV650S ?

Faldt lige over en gammel Touring Nyt test (7-2000) hvor de har testet 9
forskellige klodser på en TL1000. De bedste er ifølge dem:

SBS Sinter street
247 per sæt (2 sæt foran)

Vesrah Sintered Metal
228 per sæt

--
:: HardKaare
SV650

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 29-01-04 15:23

"HardKaare" skrev i meddelelsen

> Faldt lige over en gammel Touring Nyt test (7-2000) hvor de har testet 9
> forskellige klodser på en TL1000. De bedste er ifølge dem:

> [...]

Skal det forståes således at SBS og Vesrah skulle være lige gode ?

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
www.svrider.dk
http://www.dfmc.dk/?id=271