Artikel i TN
Fra : Wheeler

Dato : 28-01-04 21:52

Vedr. p. 66/"kan man stole på et motorcykelværksted"

->En masse brok over en (for) høj regning

Er jeg den eneste som er interesseret i, at få at vide hvad
reparationsregningen på de 11.800 kr på en Honda VF 500 indbefattede (?)!

Man kan jo næsten gætte svaret med de symptomer læseren beskrev, men
alligevel er det underligt, at TN ikke kommenterer den - i mine øjne - trods
alt ikke ligegyldige oplysning.
--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : Richard

Dato : 28-01-04 23:18

Wheeler wrote:

> Er jeg den eneste som er interesseret i, at få at vide hvad
> reparationsregningen på de 11.800 kr på en Honda VF 500 indbefattede (?)!

NÆ, det ville enhver mc-ejer da sikkert vide

> Man kan jo næsten gætte svaret med de symptomer læseren beskrev, men
> alligevel er det underligt, at TN ikke kommenterer den - i mine øjne - trods
> alt ikke ligegyldige oplysning.

Det virker som om, at TN helst ikke går tæt på branchen - eller
mc'isternes interesser og rettigheder i samfundet i det hele taget. Hm,
det har vi måske DMC til? - bare synd, når MCTC nu har en
medlemsstørrelse, der kunne give tyngde bag opråb og initiativer på den
front IMHO

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 29-01-04 02:00

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> det har vi måske DMC til? - bare synd, når MCTC nu har en
> medlemsstørrelse, der kunne give tyngde bag opråb og initiativer på den

Tjaaa... men måske TN er lidt bange.. / nervøse for at komme til at sige
noget forkert, jo flere medlemmer jo flere er der jo også til at brokke sig,
se nu bare sagen om en lille tur på baghjulet ... det har da vagt en del
røre som jeg personligt syntes er lidt til grin. men nok om det :)

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 29-01-04 09:06

> [...]
> se nu bare sagen om en lille tur på baghjulet ... det har da vagt en del
> røre som jeg personligt syntes er lidt til grin. men nok om det :)

I øvrift hatten af for Anders Rasmussen i sin artikel med sammenligning på
Honda og Kawasaki hvor han har et billede med hvor han kører på baghjul.

Det skal der nok også være nogle der brokker sig over. Jeg personligt ville
gerne kunne mestre at køre på baghjul i 2. gear. (kan klare det i 1. gear
på DT 250 - naturligvis kun på lukket bane

Hilsen

Bo Stilling Christiansen, XJ600, DT250
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=17