Hvor købes låsering ø ca 3mm tykkelse max ~
Fra : Wheeler

Dato : 26-01-04 23:00

Delorto karb på TDR 125R
Chockerspjædet aktiveres vhja. en "løftestang" men låseringen, eller hvad
der nu sad der (muligvis bare en plast-skive) er røget af

Hvis jeg kender div grådige forhandlere ret, tvivler jeg på at man kan købe
én sådan org. uden at skulle købe et komplet rep.sæt til karb.

Hvor finder man en sådan Micro låsering med en diameter på ca. 3 mm og max ½
mm i tykkelsen (skal passe i rillen på den *dims*, der løfter/sænker
spjældet på karb.

P.f.t
--

Wheeler
Medtaget Haynes Yamaha RD 3½ (83->)gives bort for en 6-pack

Fra : Hekto

Dato : 26-01-04 23:26

Wheeler wrote in news:g5gRb.4273$ZQ.3586@news.get2net.dk:

> [...]
>
> Hvor finder man en sådan Micro låsering med en diameter på ca. 3
> mm og max ½ mm i tykkelsen (skal passe i rillen på den *dims*, der

Jeg tror det var i Silvan eller Bauhaus jeg købte et lille sortiment af
sådanne. Ligger i sådan en lille 'blisterpakke' som små søm m.m.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Hekto

Dato : 27-01-04 23:44

Hekto wrote in news:Xns947CEE2DEDB25hektodk@62.243.74.162:

Bauhaus!

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 27-01-04 01:16

"Wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> --
> Wheeler
> Medtaget Haynes Yamaha RD 3½ (83->)gives bort for en 6-pack

De rette at kontakte må da vel være brdr. Stevns i Haarlev, for de er jo
forhandlere af Dellórto. Jeg har bruger selv 38 mm Dellórtoer på min BMW
R100, og modtog i går, her i Thailand, 2 stk 40 mm Dell´ortoer til tuning af
den, netop fra Ole og Jørgen. Og forhandleren Moto-Bins i England kunne
f.eks. ikke skaffe mig disse 40 mm, men kun 38 mm.

Brdr. Stevns har e-mail adressen brdr.stevns@image.dk

Mvh. Gert Thorgersen

Fra : Tommy Fer

Dato : 27-01-04 10:17

"Wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
½
> mm i tykkelsen (skal passe i rillen på den *dims*, der løfter/sænker

Du starter med at tage et stykke ståltråd vikle den rundt om og ligesom
dreje den med en tang, håber du forstår.. .er sikker på det kan holde
midlertidigt

mvh Tommy Fer

Fra : Wheeler

Dato : 27-01-04 11:57

Tommy Fer wrote:

> Du starter med at tage et stykke ståltråd vikle den rundt om og ligesom
> dreje den med en tang, håber du forstår.. .er sikker på det kan holde
> midlertidigt

> mvh Tommy Fer

[Klip]

Den løsning anvender jeg faktisk pt., men har måtte skifte tråd 4 gange
nu, idet det med tiden springer af (rilen er ikke særlig dyb og der er
(ikke længere?) nogen krave på pinden, til at holde i mod (i øvrigt går
pinden noget trægt, hvorfor der er et vist tryk på når jeg aktiverer
chocker-armen

Har lige haft kontakt med Næstved MC, han mener jeg skal have komplet
chocker-kit - hvad sagde jeg :-/

Wheeler
VFR 750 F
TDR 125 R

Fra : Tommy Fer

Dato : 27-01-04 14:23

"Wheeler " <fuckspamwheeler@hatmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> chocker-armen
>
> Har lige haft kontakt med Næstved MC, han mener jeg skal have komplet

Prøv et sted som DOS autodele, på glentevej i NV.. tror sq de kan klare
det...

mvh Tommy Fer

Fra : Michael Brock

Dato : 27-01-04 23:32

Hej Wheeler...
Jeg har lige sat jetkit på min og har fået 4 ekstra låse dimser, dem der
sidder på nålene, mon ikke sådan en passer

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Wheeler

Dato : 28-01-04 22:22

Tak for inputs og til Jørgen Gerdorf for mailen, jeg må se på det her i
weekenden

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26
VFR 750 F