MC-messe i Stockholm
Fra : /cni

Dato : 26-01-04 09:44

I denne weekend lykkedes det mig at lokke käresten med til "Nordens
störste MC-messe" i Stockholm. Om det er den störste i Norden skal jeg
lade väre usagt, men der var masser af cykler, beklädning og diverse
(skrammel) blandt udstillerne.
Der findes enkelte billeder (de fleste ödelagt af en tåbelig "pröveknud")
i galleriet: http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=458

Jeg hjembragte to oplevelser, der på hver sin måde overskyggede de andre
tilbud på messen. Den svenske Ducati-klub uddelte kondomer med teksten
"hver dag födes en ny japser-körer" - det er sgu da go' värkstedshumor
(måske noget for den danske Ducati-klub?).
Og så så/prövesad jeg for förste gang en Triumph 955i Daytona - den falder
lige i min smag, både mht. til udseende og körestilling. Bagateller som
pris i DK og köreegenskaber kommer vel i anden räkke... På prissedlen
stod der 114000 SEK - sammenlign selv med 244000 DKK, som importören i DK
skal have for samme cykel
Men hvorfor er der "ingen" i DK, der har sådan en cykel - er det kun pga.
prisen, eller har den skjulte fejl og mangler??? Jeg hörer gerne om
erfaringer, for selv om den er dyr, så er det jo i sidste ende blot et
spörgsmål om priotering!

--
/cni
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=192

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-01-04 10:11

cni@joan-carsten.dk (/cni) writes:

> Den svenske Ducati-klub uddelte kondomer med teksten "hver dag födes
> en ny japser-körer" - det er sgu da go' värkstedshumor

*LOL*

Dét er go' værkstedshumor. Hvem skulle ha' troet at Italofile havde så
sofistikeret en sans for humor?

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Hekto

Dato : 26-01-04 11:03

Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid> wrote in

> Dét er go' værkstedshumor. Hvem skulle ha' troet at Italofile havde så
> sofistikeret en sans for humor?

..... og hvem skulle have troet, at løsningen på dét problem, lå lige
for???? ;0)

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-01-04 12:01

Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> writes:

> Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid> wrote in

> .... og hvem skulle have troet, at løsningen på dét problem, lå lige
> for???? ;0)

Hehe, ja det er jo nødvendigt at tage drastiske skridt for at holde os
japsercowboys nede i antal. Det er ikke nemt med alt den potens...

Fra : Hekto

Dato : 26-01-04 12:19

> Hehe, ja det er jo nødvendigt at tage drastiske skridt for at holde os
> japsercowboys nede i antal. Det er ikke nemt med alt den potens...

Nej; men der må jo gøres noget for at holde styr på alle de kromosom-fejl!
(grov vits for indviede)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-01-04 13:23

Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> writes:

> Nej; men der må jo gøres noget for at holde styr på alle de
> kromosom-fejl! (grov vits for indviede)

Mine kromosomer kan tæve dine kromosomer. De kan karate.

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-01-04 15:49

"/cni" <cni@joan-carsten.dk> skrev i en meddelelse

> Og så så/prövesad jeg for förste gang en Triumph 955i Daytona - den falder
> lige i min smag, både mht. til udseende og körestilling. Bagateller som
> pris i DK og köreegenskaber kommer vel i anden räkke...

Nåh, den kører nu ellers ret godt.

Rittig
(Har prøvekørt den)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-01-04 15:53

"Claus Rittig" <ClausFUCKSPAMRittig@Hotmail.Com> writes:

> Nåh, den kører nu ellers ret godt.

Yeps, og netop kombineret med kørestillingen (ihvertfald for mit
vedkommende) er det en ret overlegen sport-tourer.
Jeg ville ikke have noget i mod at ride på sommerferie på den.

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 26-01-04 18:02

Mikkel Christensen wrote:

> Yeps, og netop kombineret med kørestillingen (ihvertfald for mit
> vedkommende) er det en ret overlegen sport-tourer.
> Jeg ville ikke have noget i mod at ride på sommerferie på den.

Og lyder fra den 3 cylinderede moter er for lækker!
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 26-01-04 18:05

Rune (Bandit600RR) wrote:

> Og lyder fra den 3 cylinderede moter er for lækker!

*lol* Lyden fra den 3 cylinderede motor er for lækker

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-01-04 20:19

"Rune \(Bandit600RR\)" <RURremovethis@tele2adsl.dk> skrev i

> *lol* Lyden fra den 3 cylinderede motor er for lækker
*fnis* Lyden fra den 3 cylindrede motor er for lækker

--
Arne Lorenzen / http://www.dfmc.dk/?id=183

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 26-01-04 20:37

Arne Lorenzen wrote:
> "Rune \(Bandit600RR\)" <RURremovethis@tele2adsl.dk> skrev i

> *fnis* Lyden fra den 3 cylindrede motor er for lækker

*lol* Jeg må vist hellere aktivere stave kontrollen

Fra : Palle

Dato : 26-01-04 15:48

> Men hvorfor er der "ingen" i DK, der har sådan en cykel - er det kun pga.
> prisen, eller har den skjulte fejl og mangler???

Prisen og kun prisen...

I dk vælger man det "sikre" .. her i Sverige er der mange flere sjove
modeller at vælge imellem
Kig på www.blocket.se så er der masser til salg

Palle ZZR600, Malmö