foto XL 250R
Fra : Michael

Dato : 25-01-04 13:53

Hejsa er der en som kan henvise til et sted på nettet jeg kan se foto af en
Yamaha XL 250r fra 90, rød, er det ellers en ok model til lidt sjov???
MVH Michael

Fra : André T.

Dato : 25-01-04 14:43

>Hejsa er der en som kan henvise til et sted på nettet jeg kan se foto af en
>Yamaha XL 250r fra 90, rød, er det ellers en ok model til lidt sjov???
>MVH Michael

Der er flere tilsalg i www.dba.dk m. billede.

Jeg har haft en (min anden MC), og den er da nogenlunde...
Men pas på at du ikke køber en der ikke skal renoveres i motoren.. For
en motorrenovering på sådan en fyr, er dyrere end hele cyklen.
(de koster vel fra 8-12.000 pt., alt efter stand, nysynet osv..)

GL

VH

André T.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434

Fra : Michael

Dato : 25-01-04 18:14

jeg mener ikke der er billede af en 90,model
MVH Michael