MConline, erfaringer søges
Fra : Palle

Dato : 25-01-04 11:07

Hej igen...

Nogler af jer der har erfaring med ovenstående firma ? Deres produkter
ser ok ud til mit behov, men hvad med størrelser og kvalitet ? Nogle
af jer der har prøvet deres handsker og støvler ? Dragten er vist
crashtested, så vidt jeg husker (læst i anden tråd) men da jeg er glad
for min Halvarsson er der ejo ingen grund til at skifte den, vel ?
Hvordan pokker finder man de rigtige størrelse på handsker ? Nogle
gode råd ?

Palle - Nu med kørbar mc....
ZZR 600

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 25-01-04 11:55

Palle wrote:
> [...]
> for min Halvarsson er der ejo ingen grund til at skifte den, vel ?
> Hvordan pokker finder man de rigtige størrelse på handsker ? Nogle

Butikken som helhed skal du ikke være bange for at handle med.
Jeg har købt en udstødning der uden problemer!

Deres produkter bliver også rost, selvom de ligger i den billige
ende af udstyrsrækken, så der er vist ikke noget i vejen for at købe
noget hos dem.

> Palle - Nu med kørbar mc....
> ZZR 600

Thomas

Fra : Peter Graff

Dato : 25-01-04 12:10

Jeg købte en læderdragt hos dem som jeg ikke kunne passe og jeg havde ingen
problemer med at få pengene retur.

MVH

Peter Graff

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 25-01-04 13:43

Palle wrote:
> [...]
> for min Halvarsson er der ejo ingen grund til at skifte den, vel ?
> Hvordan pokker finder man de rigtige størrelse på handsker ? Nogle

Jeg har ikke haft problemer med dem, har både byttet varer der ikke passede
o.s.v rigtig god service!
Safety1 er meget små i størrelserne!
--
Regards Rune