Så er der handlet..... :o)
Fra : Palle

Dato : 25-01-04 10:56

SÅ er jeg sgu klar til sæsonen...ta-daaaa....

Jeg hentede en Kawa ZZR600 fra '90 igår, og da der var sne og is, blev
det faktisk ikke til nogen prøvetur... But, what the fuck, jeg har
tidligere haft sådan een (fra '93).'
Den har kørt 35753 km, og faktisk vanvittig pæn og velholdt. Nyt
kædekit og baghjul og den ser ikke ud til at ha' ligget ned på noget
tidspunkt, ingen slør i diverse lejer, og alt ialt ganske fornuftig.
Nå ja, så er der en Devil slip-on på skidtet.
Det er jo ikke en ny maskine, men til mit behov (som ikke er daglig
kørsel pga af en latterlig broafgift) så er den ganske fin. Den skal
bruges til lidt små ture, og lidt hyggekørsel med kranen bag på.
Kan det iøvrigt anbefales at køre en tur syd-på på sådan en maskine ?
Umiddlebart ville jeg ikke mene det skulle være et problem (kæresten
er str. XXX-Small).....

Nå men .... det sjove er jo, at den står mig i 20.000 dkk, på gaden
Ja, jeg bor i sverige hehehehe

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 25-01-04 11:57

Palle wrote:

> Nå men .... det sjove er jo, at den står mig i 20.000 dkk, på gaden
> Ja, jeg bor i sverige hehehehe

Jaja - vi andre tør ikke sige fra. Vi betaler glædeligt dummebøderne !
Arhhh!

Tillykke da!

Thomas

Fra : Lars

Dato : 25-01-04 12:21

Er det så nu jeg skal fortælle at jeg har en Fireblade fra 96 der står mig i
31000,- på plader hehe

Mvh Lars

Fra : Palle

Dato : 25-01-04 16:15

> Er det så nu jeg skal fortælle at jeg har en Fireblade fra 96 der står mig i
> 31000,- på plader hehe

> Mvh Lars

Hehehe... Jeg har byttet med min Yamaha Thunderace (som godt nok var
lidt skadet)... Den stod mig i 24.000 dkk og ville være på gaden for
ca. 32.000. Den var fra '97, 27000 på klokken, og fuld servicebog...
Jeg manglede desværre bare en garage til at fixe den....

Bor du også i Malmö, Lars ???

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-01-04 11:34

"Palle" <lucifer_thecat@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> ca. 32.000. Den var fra '97, 27000 på klokken, og fuld servicebog...
> Jeg manglede desværre bare en garage til at fixe den....

HovHov! Det er statsfjendtlig virksomhed, det dér! Har i ikke en
se.hemslöjd.moped at boltre jer i med den slags!

Tilsæt en masse

Torben - afgiftsramt dansker

Fra : Faml. M. Pedersen

Dato : 27-01-04 22:48

jeg har hørt at der er problemer med zzr600 fra før 91 med at deres ventiler
er slidte ved omkring 50000km men om det passer ved jeg ikke!