Øksnehallen februar 2004 :o)
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-01-04 15:32

http://www.mc-udstilling.dk/

- jeg skal da lige ind og overanstrenge mit digitalkamera!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Hekto

Dato : 23-01-04 16:07

"Aragorn Elessar" <Aragorn@welles.invalid> wrote in

> - jeg skal da lige ind og overanstrenge mit digitalkamera!

.... og jeg vil se om det bliver muligt IKKE at overanstrenge en nyopereret
fod!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : M. Høy

Dato : 23-01-04 19:02

"Aragorn Elessar" <Aragorn@welles.invalid> skrev i en meddelelse
> http://www.mc-udstilling.dk/
>
> - jeg skal da lige ind og overanstrenge mit digitalkamera!
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Snip

Må lige have fat i kammeraterne så man kan få en god dag til at gå derinde,
man har jo alligevel interesse/drømme for de nye maskiner, selvom man kører
på en gammel frøken

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)