OT: Hvis en Boss Hoss er for lille ...
Fra : Hekto

Dato : 21-01-04 23:45

Så kan man jo melde sig som seriøs køber:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=
2454839870

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Wheeler

Dato : 21-01-04 23:51

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
> Så kan man jo melde sig som seriøs køber:

[klip]

Dur' ikke :-/

Invalid Item
The item you requested () is invalid, still pending, or no longer in our
database. Please check the number and try again. If this message persists,
the item has either not started and is not yet available for viewing, or has
expired and is no longer available.
--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : RacerNiels

Dato : 22-01-04 00:07

"Wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> Dur' ikke :-/

Lidt selvhjælp er tilladt

Klip lige artikelnummeret på i enden af linket, eller gå på www.ebay.com og
søg på 2454839870

Ihr eBay'er,
Niels

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-01-04 04:53

Wheeler wrote:

> Dur' ikke :-/

Jo - vi skal bare lære Hekto at taste url'er rigtigt ind:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2454839870

Nu burde man kunne klikke på skidtet direkte

--
Tony

Fra : --=Stone=--

Dato : 22-01-04 00:04

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
> Så kan man jo melde sig som seriøs køber:

jo... og få seriøs lomme smerter US $7,000,000.00

--
Steen
CB1100/1200F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Erik

Dato : 22-01-04 00:31

Øv, man skal være amerikansk statsborger for at byde:
"This auction however is only open to bidders with U.S. Citizenship, and
subject to all Local, State, and Federal Regulations"

Kunne ellers være sjovt - det med pengene er vel en detalje. ( :

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-01-04 01:06

> [...]
> and subject to all Local, State, and Federal Regulations"
> Kunne ellers være sjovt - det med pengene er vel en detalje. ( :

Jeg tror den er dyr at have liggende i lystbådehavnen..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : vmx

Dato : 22-01-04 09:24

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> Så kan man jo melde sig som seriøs køber:
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=
> 2454839870

Jeg sender den videre til udvalget
der nu på 10-ende år kæmper for
Århus ny lufthavn

Robert

Fra : Freddy Lang

Dato : 23-01-04 14:52

"vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote in message
> "Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> >

> Jeg sender den videre til udvalget
> der nu på 10-ende år kæmper for
> Århus ny lufthavn

Ufatteligt at de gider blive ved... nu har vi fået en fin, ny terminal i
Billund, og den dækker sikkert så rigeligt Vestdanmarks behov langt frem i
tiden.