Mc alarm fra louis.de
Fra : Johnny Johansen

Dato : 21-01-04 11:57

Er der nogen herinde der har købt en alarm fra www.louis.de? Jeg vil gerne
høre hvad jeres erfaringer er med alarmen og om den virker efter hensigten.
Jeg har nemlig overvejet at købe en KMR 66E med pager fra louis.
Er der nogen der har en pager, og virker den overhovedet?

Hilsen Johnny
forhåbentlig kommende R6 ejer

Fra : anders majland

Dato : 21-01-04 13:14

> KMR 66E med pager fra louis
> Er der nogen der har en pager, og virker den overhovedet?

Ja og den virker ikke ret godt ... Dvs den virker kun på ret kort
afstand og der er ingen indikation af om man kommer uden for rækkevidde.

Min gik desuden istykker og jeg har en ombytter liggende i uåbnet
emballage hvis du alligevel er intersseret. Men se også anmeldelserne på
www.dmcn.dk

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Johnny Johansen

Dato : 22-01-04 07:57

Hej Anders
jeg kunne da godt være intresseret i din pager, men det kommer an på hvad du
skal ha for den?