Billeder af 2004 spec GSV-R og ZX-RR
Fra : MKS - 74

Dato : 21-01-04 11:51

Når først sæsonen går igang får vi jo nok ikke set så meget til dem
,så her er et par billeder af 2004 udgaverne af GSV-R'eren (ikke
radikalt forandret) og ZX-RR'eren (radikalt forandret):

http://www.crash.net/uk/en/picture_view.asp?cid=6&pid=110281
http://www.crash.net/uk/en/picture_view.asp?cid=6&pid=110294

På 1. dagen af den igangværende test på Sepang er begge foreløbigt
langt efter 2003 spec. RCV'eren.....

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-01-04 12:05

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> ZX-RR'eren (radikalt forandret):
>
> http://www.crash.net/uk/en/picture_view.asp?cid=6&pid=110294

Skægt at se at de nu også har fundet ud af at lave en megafon udstødning.
Jeg håber _virkelig_ at de får den til at virke ordentligt. Og at
Hoffman og Nakano kan tæmme den.

> På 1. dagen af den igangværende test på Sepang er begge foreløbigt
> langt efter 2003 spec. RCV'eren.....

Hehe, selvom jeg holder mest med Doktoren glæder jeg mig nu alligevel
til at se Colin Edwards på RCVen.

Med lidt held bliver der kamp om placeringerne i år.

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : MKS - 74

Dato : 21-01-04 12:25

On 21 Jan 2004 12:04:32 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid>
wrote:

>Skægt at se at de nu også har fundet ud af at lave en megafon udstødning.
>Jeg håber _virkelig_ at de får den til at virke ordentligt. Og at
>Hoffman og Nakano kan tæmme den.

Der skulle da være en chance for at den er væsentlig bedre,den er helt
anderledes end 2003'eren,ultrakompakt og redesignet fra bunden
af...Eckl (teamchefen) har lagt pres på sig selv ved at udtale at der
i år _ingen_ undskyldning er for fiasko.

>Hehe, selvom jeg holder mest med Doktoren glæder jeg mig nu alligevel
>til at se Colin Edwards på RCVen.

Han (CE) er foreløbigt med de andre Hondaboyz,men det er som
forventeligt stadig Biaggi/Gibernau der er lidt foran...Doktoren
begynder sin 1. test i weekenden - Også på Sepang.

>Med lidt held bliver der kamp om placeringerne i år.

Det håber vi da på....Jo flere forskellige der er med fremme desto
bedre.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-01-04 12:52

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> Eckl (teamchefen) har lagt pres på sig selv ved at udtale at der
> i år _ingen_ undskyldning er for fiasko.

Jeg så en lignende udtalelse fra en japansk topchef, så ihvertfald
lægger han da rent bogstaveligt sin karriere på blokken

Jeg synes ihvertfald han er modig...

> Han (CE) er foreløbigt med de andre Hondaboyz,men det er som
> forventeligt stadig Biaggi/Gibernau der er lidt foran...

Jeg tror ikke hverken Gibernau eller Edwards kan følge Tudefjæs (TF)
i træning. Et racerløb er en helt anden sag - der tror jeg på at Gibernau
og Edwards nok skal ende i top 5. Hvis TF skal vinde sit GP1 mesterskab
tror jeg det skal være i år, inden Rossi får fart i Yamahaen.

Men mon ikke Gibernau snupper den...

Fra : RacerNiels

Dato : 21-01-04 13:36

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.invalid> wrote in message
> Jeg tror ikke hverken Gibernau eller Edwards kan følge Tudefjæs (TF) i
træning.

Tudefjæs?? Jeg troede Rubens Barrichello kørte Formel 1...??

GO' HAGA - GO' HAGA - GO' HAGA !!!!

Niels
S FAU himmelblau

Fra : MKS - 74

Dato : 21-01-04 13:52

On Wed, 21 Jan 2004 13:35:40 +0100, "RacerNiels"
<s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> wrote:

>Tudefjæs?? Jeg troede Rubens Barrichello kørte Formel 1...??

Nej Pernille-drengen !! TF no.1 Kenny Roberts _kører_ jo rent faktisk
i MotoGP,og hvis bare de gav ham en ordentlig racer,ville han 100%
sikkert vinde rub og stub,det siger han nemlig selv,så det må
simpelthen passe....manden har åbenbart stadig ikke fattet at han
sidder på en Suzuki .

Fra : RacerNiels

Dato : 21-01-04 15:01

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> wrote in message
> Nej Pernille-drengen !! TF no.1 Kenny Roberts _kører_ jo rent faktisk
> i MotoGP

Nåååååå... Michelle-pigen
Det minder mig forresten om et billede jeg tog i week-enden:
http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=455
*fnis*

Niellerboy
S FAU himmelblau

Fra : MKS - 74

Dato : 21-01-04 15:13

On Wed, 21 Jan 2004 15:01:18 +0100, "RacerNiels"
<s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> wrote:

>Det minder mig forresten om et billede jeg tog i week-enden:
>http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=455

Et billede af en herregrim forskærm ? ),ja det kunne jeg forestille
mig at det gør ...

Fra : MKS - 74

Dato : 21-01-04 13:59

On 21 Jan 2004 12:51:59 +0100, Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid>
wrote:

>Jeg så en lignende udtalelse fra en japansk topchef, så ihvertfald
>lægger han da rent bogstaveligt sin karriere på blokken
>
>Jeg synes ihvertfald han er modig...

Mmmm - Hvis Nakano kunne få noget fut i Kwak'en ville det nu være helt
fint

>Jeg tror ikke hverken Gibernau eller Edwards kan følge Tudefjæs (TF)
>i træning.

Gibernau og Biaggi kørte på ca. samme tid på 1. dagen,men ellers er
det jo rigtigt nok...Biaggi er helt klart bedst når han ikke bliver
presset og kan køre egne linier.

> Et racerløb er en helt anden sag - der tror jeg på at Gibernau
>og Edwards nok skal ende i top 5. Hvis TF skal vinde sit GP1 mesterskab
>tror jeg det skal være i år, inden Rossi får fart i Yamahaen.

Enig - Hvis ikke det bliver i år,hvor han er stillet absolut
topmateriel i udsigt så ved jeg ikke hvornår det så skal være...

>Men mon ikke Gibernau snupper den...

Man kan da altid håbe,og det gør jeg så .

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 22-01-04 00:14

> Man kan da altid håbe,og det gør jeg så .

Så hellere Edwards!

--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : MKS - 74

Dato : 21-01-04 14:55

On Wed, 21 Jan 2004 12:24:37 +0100, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

>Der skulle da være en chance for at den er væsentlig bedre,den er helt
>anderledes end 2003'eren,ultrakompakt og redesignet fra bunden

Hvor lille den nye Kwak rent faktisk er kan man få et indtryk af her :

http://motogp.tiscali.com/en/motogp/popup_1000/popup_1000_107526.htm

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-01-04 15:21

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> Hvor lille den nye Kwak rent faktisk er kan man få et indtryk af her :
>
> http://motogp.tiscali.com/en/motogp/popup_1000/popup_1000_107526.htm

Ja OK, pænt lille, dér. Hofmann ser jo voksen ud på den

Fra : Anders Thorup

Dato : 22-01-04 00:34

MKS - 74 wrote:

> Hvor lille den nye Kwak rent faktisk er kan man få et indtryk af her :
>
> http://motogp.tiscali.com/en/motogp/popup_1000/popup_1000_107526.htm

Jeg har haft en Puch der var større end den der!!,, den er godt nok lille.
Hvor mange heste smider de egentlig de maskiner??,, jeg synes det er helt
utroligt at de kan styrer de små maskiner,, for de er jo ikke ligefrem
langsomme!!

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : MKS - 74

Dato : 22-01-04 14:31

On Thu, 22 Jan 2004 00:33:38 +0100, "Anders Thorup" <Nospam@it.dk>
wrote:

>Jeg har haft en Puch der var større end den der!!,, den er godt nok lille.
>Hvor mange heste smider de egentlig de maskiner??

Præcise tal er fabrikshemmeligheder,men omkring 240 heste - Man kunne
dog relativt nemt få dem til at yde endnu mere,problemet er mere at få
dem map'et til et brugbart træk så det hele ikke går op i hjulspin.

>,, jeg synes det er helt
>utroligt at de kan styrer de små maskiner,, for de er jo ikke ligefrem
>langsomme!!

Næh det er de ikke,men faktisk er det akkurat lige netop det der gør
forskellen mere end selve max-ydelsen,nemlig hvor letkørte
(køreegenskaber) de er.Selvom det nu nok er let overdrevet så er f.eks
RCV'eren beskrevet som så letkørt at de fleste ville kunne køre den
uden at sk*de grønne grise,modsat de gamle 500 2T'ere - Det var en
kunst at få sådan een rundt,og flere testere beskrev det mere som ren
overlevelse snarere end egentlig kørsel når de fik lejlighed til at
prøve sådan en for første gang.