Idé til at få pudset sin forlygte til somm~
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 20-01-04 18:20

Men man skal nok lige vise madammen hvordan det bliver gjort på skærmen
først.
Så kan hun øve sig lidt hehe

<http://mirrored.flabber.nl/boob.cursor/ciagnijcycka.swf>

hamselv herfra

Fra : J.C.Kløve

Dato : 20-01-04 20:54

Så var det lige at Tonny Eskesen (DKMC) Skrev
> Men man skal nok lige vise madammen hvordan det bliver gjort på
> [...]

og hvad kan jeg lige bruge det til i relation til min MC...?

--
Dun@nt
XJ600 - 51J - skulle skiftes

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 21-01-04 00:00

J.C.Kløve wrote:

> og hvad kan jeg lige bruge det til i relation til min MC...?

Som erstatning for svampe, klude og børste når motorcyklen skal vaskes.
Det sæt der , er jo 100 % naturlig materiale der ikke skader lakken. :)
Det må efterprøves til foråret :)

Thomas

Fra : Per P.

Dato : 21-01-04 09:02

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Som erstatning for svampe, klude og børste når motorcyklen skal vaskes.
> Det sæt der , er jo 100 % naturlig materiale der ikke skader lakken. :)
> Det må efterprøves til foråret :)

"Smøreniblerne" vil sgu ridse lakken i den kulde der er lige
nu........Så......føj

Jeg tror Tonny glemte at skrive OFF-TOPIC til sit indlæg!

Apropos kulde. Jeg kan sgu ikke få vasket min overbelortede DT uden risiko
for at gøre hele vejen til en skøjtebane. Så den må forsat stå og være
kompostbunke til der bliver plusgrader.

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Orv mand, tror du også vi kan køre op af den skrænt.....

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 23-01-04 15:34

> Apropos kulde. Jeg kan sgu ikke få vasket min overbelortede DT uden risiko
> for at gøre hele vejen til en skøjtebane. Så den må forsat stå og være
> [...]

Smelt noget TØR-is, og brug det... )))))))))))))

--
MVH
Procesteknolog

Fra : J.C.Kløve

Dato : 21-01-04 11:27

Så var det lige at Thomas Buus Andersen Skrev

> Som erstatning for svampe, klude og børste når motorcyklen skal
> vaskes. Det sæt der , er jo 100 % naturlig materiale der ikke
> skader lakken. :) Det må efterprøves til foråret :)
>
> Thomas

jo selvfølgelig en overvejelse værd.... det giver jo en anden mening
til begrebet vaskeskind

--
Dun@nt
XJ600 - 51J -