White Power fjedre og Öhlins
Fra : Anders

Dato : 19-01-04 21:59

Hejsa. Nu så jeg lige et tidligere indlæg om noget med en styr dæmper
Jeg har længe ledt efter et sted at købe mig et sæt White Power progresive
fjedre til min kværn, og evt en Öhlins til bagpå.
Men jeg har ikke haft heldet med mig endnu, altså med at finde en
forhandler, helst i udlandet, altså tyskland. Jeg går ud fra der er lidt
penge at spare ved at handle i tyskland, sådan plejer det jo gerne at hænge
sammen.
Men summa sumarum, nogen der kender et sted hvor disse ting kan bestilles?

A. Ziegler XT600E

Fra : nd

Dato : 19-01-04 22:08

"Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sammen.
> Men summa sumarum, nogen der kender et sted hvor disse ting kan bestilles?

hej

Jeg kiggede efter Öhlins i Holland, men de ville sgu' ikke sælge det til
mig. Så nu har jeg sendt en bestillig på en bagdæmper til England.

Så hvis det absolut ikke skal være i Tyskland, kan du se hvad de har hos
Harris:
http://www.harris-performance.com

vh

Niels

---

Fra : Anders

Dato : 19-01-04 22:37

Det behøver ikke lige nøjagtigt være tyskland, bare det er et sted hvor det
er billigt.

A. Ziegler XT600E

Fra : nd

Dato : 20-01-04 08:46

> Det behøver ikke lige nøjagtigt være tyskland, bare det er et sted hvor
det
> er billigt.
>
> A. Ziegler XT600E

Ok, i Holland kan du nok få unionens billigste Öhlins, men du skal selv ned
og hente dem, da de ikke sælger ud af Beneluxlandene.
God fornøjelse.
http://www.kroonimport.com/

vh

Niels

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 20-01-04 10:33

"nd" <ndr.tf.slet@taarnby.dk> skrev
> Ok, i Holland kan du nok få unionens billigste Öhlins, men du skal selv
ned
> og hente dem, da de ikke sælger ud af Beneluxlandene.

Eller også skal man kende nogen, der bor i et af de lande og er villig til
at fungere som mellemled i en evt. handel.

--
Susanne

Fra : Bo-gsxR

Dato : 20-01-04 00:59

> [...]
> sammen.
> Men summa sumarum, nogen der kender et sted hvor disse ting kan bestilles?

prøv evt. her
http://www.fimotorcykler.dk/
http://www.ohlins.se/

bo-gsxR

Fra : Knorsfis

Dato : 20-01-04 22:27

"Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> wrote in message news:<400c4508$0$29328$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> sammen.
> Men summa sumarum, nogen der kender et sted hvor disse ting kan bestilles?

Det er godt nok ikke Öhlins eller WP men de er billige...
www.bos-exhaust.com

og så har de også andet godt

Jesper