Den 2WD var nu ikke så dum, trods alt...
Fra : Bjørn S

Dato : 16-01-04 16:15

Er en af dem som følger Dakarrally, og jeg må da sige den lille knallerten
har kørt godt. Foreløbigt ligger han på 7. plass totalt, men han lå en stund
an til å vinne i dag, men fikk 15 minutters tidsstraf pga. et tabt kort
eller noe.

Nu er det jo mange faktorer som spiller ind på placeringen, men lidt sjovt
er det nu at se anyway.

--
/Bjørn

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-01-04 16:57

Det var dælens. Gid jeg kunne se det.... har ikke så mange kanaler endnu

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Bjørn S

Dato : 16-01-04 17:56

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det var dælens. Gid jeg kunne se det.... har ikke så mange kanaler endnu

Det har jeg nu, men det er begrænset hvad de sender, ca 10 til 30 minutter
pr. aften (TV2 Norge, Eurosport m.m.)
Jeg følger det meste via www.dakar.com og www.dakar.no, samt www.pgdakar.com
(Og PG står i dag med havari på kardangen laaaangt fra mål. Meget trist, han
havde en flot 5 plads indtil dagens løb)

--
/Bjørn

Fra : Moller

Dato : 16-01-04 19:16

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse

> Det har jeg nu, men det er begrænset hvad de sender, ca 10 til 30 minutter
> pr. aften (TV2 Norge, Eurosport m.m.)

De sendes hver aften på TV2 Zulu også :) mellem al den fede komedi :)

VH
Lars Molnit

Fra : Jakob D

Dato : 16-01-04 22:10

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> wrote in message
> Er en af dem som følger Dakarrally, og jeg må da sige den lille knallerten
> har kørt godt. Foreløbigt ligger han på 7. plass totalt,

Gu. ve hvilken knallert der ligger 1-6 så.....?

Mvh Jakob D
www.teamdanielsen.com