forår nu!!
Fra : p.jarnbak

Dato : 15-01-04 22:01

Har lige haft startet dyret,efter skift af knast kæde og alle
kædestyr.stillet ventiler,svejset udstødning , monteret
hjælpe relær til forlys og skiftet pakninger i vand/oliepumpe.Desuden nye
indsugningsgummier og benzinslanger og så startede den med det samme,jubi.
Så nu skal det alså snart være forår for jeg mangler bare at montere kåbe og
en 30-40 ledninger, jeg ikke kan huske hvor kommer fra.
Hej Palle.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 15-01-04 23:35

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> en 30-40 ledninger, jeg ikke kan huske hvor kommer fra.

Fedest !
Og du skal ikke bekymre dig så meget om det par ledninger -
du findet vel ud af det i løbet af sommeren
Og så længe jeg ikke skal ud af Kbh og det ikke liiige sner - ja -
så er det forår hver dag, når jeg kører til og fra jobbet......i det mindste
inden i !

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : p.jarnbak

Dato : 15-01-04 23:48

"Jesper Hedegaard" <jo-tak-til.spam@fis-af.dk> wrote in message
> Fedest !
> Og du skal ikke bekymre dig så meget om det par ledninger -
> du findet vel ud af det i løbet af sommeren

Den ligner nu mest et pindsvin foran hvor kåben skal være
så det skal da nok passe at det når at blive sommer inden
jeg er færdig.
Hej Palle.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 16-01-04 00:13

> [...]
>
> Den ligner nu mest et pindsvin foran hvor kåben skal være
> så det skal da nok passe at det når at blive sommer inden

Ja lad os nu se - sidste forår mødte jeg et-eller-andet-mc-lignende i
modgående retning. Ingen forlygte eller kåbe eller såd'n noget pjat !
Men han hilste pænt - og gav sig osse pænt til kende herinde, da jeg skrev
om det. Han sku' bare lige ud og teste noget....

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Msp

Dato : 16-01-04 02:03

> Så nu skal det alså snart være forår for jeg mangler bare at montere kåbe
og
> en 30-40 ledninger, jeg ikke kan huske hvor kommer fra.

Hvorfor bekymre sig om sådan nogle detaljer, de kan sikkert ikke ses når
kåbe kommer på.

Mogens

Fra : p.jarnbak

Dato : 16-01-04 02:59

"Msp" <mogens@s-pedersen.tandløsdk> wrote in message

> og
>
> Hvorfor bekymre sig om sådan nogle detaljer, de kan sikkert ikke ses når
> kåbe kommer på.

Nej sikkert ikke,og så er der jo kun 2 ting der virker,tændningslås og
starter knap
det gør det jo lidt mere simpelt ,så det skal nok gå.
Hej Palle