Ventil justering på Honda XL250R
Fra : g-mc

Dato : 14-01-04 21:46

Hej ng.
Er der nogle der kender tolerancerne for ventilerne på en Honda XL250R fra
89' ??.
Er det bare "standart" gammel Honda mål 0,05 ind og 0,10 ud?? Oder was?
Mvh Jeppe.

Fra : Peter

Dato : 14-01-04 22:13

g-mc wrote:

> [...]
> 89' ??.
> Er det bare "standart" gammel Honda mål 0,05 ind og 0,10 ud?? Oder was?

Ja, dog 0,08 ud hvis det skal være helt præcis

Og husk nu tjekke olie, så du ikke ødelægger den sarte Honda. Se tråden
Slid på knastarm

mvh
Peter

Fra : g-mc

Dato : 14-01-04 22:18

Det var sgu hurtigt!!.. Yup jeg har styr på olien, dvs lige da jeg købte den
brugte den en frygtelig masse, ca 1L på 500 -600Km. Men nu bruger den
faktisk ikke en skid? Den må ha været lidt tør i motoren, den bærer også
præg af at ha stået stille længe, da alt er falmet på den.
Mvh Jeppe.