støj måler??
Fra : Bo-gsxR

Dato : 14-01-04 21:22

er der nogle i det øst-sjællandske omr. der kan fortælle
hvor meget kværnen larmer?

bo-gsxR

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-01-04 22:20

On Wed, 14 Jan 2004 21:21:43 +0100, "Bo-gsxR"
<slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote:

Hej Bo.

>er der nogle i det øst-sjællandske omr. der kan fortælle
>hvor meget kværnen larmer?

Ja, bare du ikke stiller med den her

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Bo-gsxR

Dato : 14-01-04 23:19

> Ja, bare du ikke stiller med den her

Nice

bo-gsxR som gerne vil vide om hans mc ville dumpe til et maskin
eftersyn til en trackdag, med råberør bandlyst.

Fra : MKS - 74

Dato : 14-01-04 23:23

On Wed, 14 Jan 2004 23:19:03 +0100, "Bo-gsxR"
<slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote:

>bo-gsxR som gerne vil vide om hans mc ville dumpe til et maskin
>eftersyn til en trackdag, med råberør bandlyst.

Der skal du altså passe lidt på - på nogle baner bliver du dømt ude
_uanset_ om tåbepotten larmer for meget eller ej,f.eks på Anderstorp
hvor "lydfanden" nogle gange ikke engang gider støjmåle hvis han
spotter en uoriginal potte.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-01-04 23:49

On Wed, 14 Jan 2004 23:23:03 +0100, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

Hej Michael.

> [...]
>_uanset_ om tåbepotten larmer for meget eller ej,f.eks på Anderstorp
>hvor "lydfanden" nogle gange ikke engang gider støjmåle hvis han

Det er et godt point.
Som regel er det således, at hvis man føler trang til at måle støjen
fra potterne er grænsen overskredet.
Og til trackday's kan jeg kun støtte dit udsagn.
På Anderstorp er det kun standardpotter der gælder.
Alt andet står for udvisning.

Det ændrer ikke på at jeg gerne måler på Bo's råvejern, bare det ikke
er her.
Mine naboer har vist nok i mine egne ,-)

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-01-04 23:28

> bo-gsxR som gerne vil vide om hans mc ville dumpe til et maskin
> eftersyn til en trackdag, med råberør bandlyst.

Har du råberør, så dumper du nok.
Har du original udstødning, du gør du sikkert ikke (hvis den altså er tæt).

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Henrik H. Jensen

Dato : 15-01-04 16:35

Bo-gsxR wrote:
> er der nogle i det øst-sjællandske omr. der kan fortælle
> hvor meget kværnen larmer?

jeg har en måler som befinder sig i køge. Alternativt kan jeg tage den med
til knutstorp den 24/5 - hvis du dukker op der.

--
En glad Henrik Jensen på en spindende ThunderCat
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=74

Fra : Bo-gsxR

Dato : 16-01-04 07:01

> jeg har en måler som befinder sig i køge. Alternativt kan jeg tage den med
> til knutstorp den 24/5 - hvis du dukker op der.

det håber jeg på. har bestilt, skal blot også have betalt ( fundet nogle
$$ ).
takker.
skriver lige en mail, tættere på.

bo-gsxR