9. Internationale Gudenåtræf 13.-15. febru~
Fra : dots

Dato : 13-01-04 19:13

Er der nogen herfra, som også kører til vintertræffet ved Åstedbro ?

Vi ses derude i kulden

- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : anders majland

Dato : 13-01-04 20:04

> Er der nogen herfra, som også kører til vintertræffet ved Åstedbro ?

mere info ?

Jeg kunne godt finde på at kigge forbi lørdag

Fra : Frans Jensen

Dato : 14-01-04 00:47

On Tue, 13 Jan 2004 20:03:59 +0100, "anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>mere info ?

13.-15. februar 9. Internationale Gudenåtræf for vinterkørere.
Solo og sidevogn.
INGEN BILER. Adgang til bål, kogende vand og (koldt) toilet.
Måske fællestur til
Brugsen i Brædstrup. Sted: Kanorastepladsen ved Åstedbro Kro
(hvor vej 185 krydser
Gudenåen). Info: www.mchojbjerg.dk eller MC Højbjerg: Tlf.:
8629 5139

>Jeg kunne godt finde på at kigge forbi lørdag

hvis vejret er bare nogenlunde kunne det da være en sjov lille
tur

dog ikke overnatning

--
mvh Frans
http://www.stompers.dk

http://www.retsliberal.dk/pdf/jordrenten.pdf

Fra : dots

Dato : 14-01-04 09:39

"Frans Jensen" <nospam@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Måske fællestur til
> Brugsen i Brædstrup. Sted: Kanorastepladsen ved Åstedbro Kro

Lige præcis

dots