Salg af motor
Fra : Christian Andreasen

Dato : 13-01-04 00:41

Hej

Jeg har et lille problem og I har måske ideer.

Jeg er ved at sælge en motor (gsx-r 1100w) og har fundet en køber. Motoren
sidder ikke på min MC og køber vil - forståeligt nok - gerne have en garanti
for at den virker. Jeg kunne jo "lige" afmontere min egen motor, montere den
anden så køber kan høre den i gang, men der må da være andre løsninger - det
kommer jo til at tage en hel weekend
Er det muligt at starte en motor der ikke er monteret i stellet?

VH
Christian

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 13-01-04 07:41

Christian Andreasen wrote:
> [...]
> weekend
> Er det muligt at starte en motor der ikke er monteret i stellet?

Hvis du så endelige kan få liv i motoren (kræver jo fandme kaburator, tank,
tændspoler og gud ved hvad,
så tror jeg ikke i har kontrol over den når den endelig springer igang.
Giv istedet manden 2 uger til at klage over den, hvis han altså kan få et
værksteds samtykke på, at motoren fejler noget.
Du sælger vel med god samvittighed?

> VH
> Christian
Thomas

Fra : Christian Andreasen

Dato : 13-01-04 11:43

Thomas Buus Andersen wrote:

> Giv istedet manden 2 uger til at klage over den, hvis han altså kan få et
> værksteds samtykke på, at motoren fejler noget.
> Du sælger vel med god samvittighed?

> Thomas

Lyder som en god ide.
Selvfølgelig sælger jeg med god samvittighed...

Christian

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 13-01-04 13:23

Christian Andreasen wrote:

> Lyder som en god ide.
> Selvfølgelig sælger jeg med god samvittighed...

Det var ihvertfald hvad jeg gjorde, da jeg solgte en motor for et år siden.
Og der kom aldrig noget brok ud af det.

> Christian
Thomas

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 13-01-04 22:07

">
> Det var ihvertfald hvad jeg gjorde, da jeg solgte en motor for et år
siden.
> Og der kom aldrig noget brok ud af det.
>
> Thomas
xxxxxxxxxxxxxx

Nu vil jeg godt lige påpege Thomas... Topstykket blev utæt
)))))))))))))))))))))))))))
Nej.. det kunne ingen vide, og motoren fungerede fint da jeg købte den, og
det havde været sket på et eller andet tidspunkt alligevel, så ingen ballade
der

Gør som Thomas og jeg gjorde.. det er en aftale alle kan være tilfredse med,
men du skal nok slå på at efter de 2 uger er gået SKAL den være tjekket, og
derefter er det ikke dit bord.. ellers kommer han sikkert rendende i tide og
utide med alle mulige problemer, og det skal ikke være din skyld at han er
et smølehoved. !!!!!!!!!

--
MVH
Procesteknolog

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 13-01-04 23:35

Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen wrote:

> [...]
> Nej.. det kunne ingen vide, og motoren fungerede fint da jeg købte
> den, og det havde været sket på et eller andet tidspunkt alligevel,

Tjah , du jo to uger. Og motoren gik jeg ud fra var iorden, det havde jeg
tidligere ejres ord på.
Det mente din mekaniker også, men det var åbenbart ikke tilfældet.
Shit happens, og hvor der handles, der spildes engang imellem! Men snyde,
det kan
ingen være tjent med.

> [...]
> han sikkert rendende i tide og utide med alle mulige problemer, og
> det skal ikke være din skyld at han er et smølehoved. !!!!!!!!!
Nemlig - 2 uger må være tiden det tager.

Thomas