Lader ikke
Fra : Klaus Krabbe

Dato : 11-01-04 23:38

Nu kører mit projekt Yamaha XT 600 endelig, men desværre ikke så længe af
gangen, for den lader ikke. Skal dynamoen/generatoren skiftes, eller kan det
tænkes, at problemet har et mindre omfang.?? Gode råd modtages med glæde
også gerne direkte, tak.
Glædelig baghjul
Klaus Krabbe
k.krabbe@idg.dk

Fra : Hekto

Dato : 12-01-04 00:20

Klaus Krabbe wrote in news:btsj93$9dv$1@sunsite.dk:

> [...]
> skiftes, eller kan det tænkes, at problemet har et mindre
> omfang.?? Gode råd modtages med glæde også gerne direkte, tak.

Hvis du kigger tilbage (evt. Google) vil du finde en hel del indlæg
der kan hjælpe. Yamaha og Suzuki har en del modeller med ca. ens
ladesystemer.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-01-04 15:19

Der er også en masse tråde om hvordan man konstatere om laderelæ er defekt.
Jeg har vist selv starten sådan en lang tråd sidste efterår.

Hvis det er laderelæ, så er Schnabel din ven
Jeg er meget glad for mit Schnabel relæ.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.