Reparatør til læderdragt?
Fra : Ukendt

Dato : 11-01-04 21:32

Hej.

Er der nogen der kender en god systue/reparatør af læderdragter i
Storkøbenhavn?

Mvh. Leif.

--
Sendt med M2, Operas banebrydende nyhedsgruppe-
og e-postklient: http://www.opera.com/m2/

Fra : RacerNiels

Dato : 11-01-04 21:38

"Leif" <?> wrote in message newsr1mon3sxer0wi7@news.tele.dk...
> Er der nogen der kender en god systue/reparatør af læderdragter i
> Storkøbenhavn?

Dansk skindbeklædning, eller hvad de nu hedder. Lå før i tiden på Søborg
Hovedgade, men er nu flyttet. Vist nok ikke ret langt. Det har været oppe i
ng før, så søg på google eller noget.

Niels

Fra : Peter

Dato : 11-01-04 22:59

RacerNiels wrote:

> [...]
> Hovedgade, men er nu flyttet. Vist nok ikke ret langt. Det har været oppe i

Hej Leif,
Jeg får mit lædertøj rep. hos en Skrædder på Vesterbrogade, kan ikke huske
nummeret, men han bor ca 500mtr fra hvor bakken op til ZOO på højre hånd
når du kommer fra ZOO. Han er Libaneser og gør et godt og billigt stykke
arbejde.
Du er velkommen til at ringe såfremt du har brug for yderliger info
23407006 ,mvh Peter

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 08:30

Tak, jeg kigger lige efter ham, ellers ringer jeg.

Mvh. Leif.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 10:28

> [...]
> Hej.
>
> Er der nogen der kender en god systue/reparatør af læderdragter i

Jeg ved, at der et par gange har været en lille rubrikannonce i Touring Nyt
i løbet af 2003 for et etablissement, der vist nok kalder sig for Nådleriet
eller noget i den dur og ligger i Valby. Hvis du abonnerer på Touring Nyt,
så prøv evt. lige at se dem igennem ... annnoncen er der et eller andet
sted.

Jeg har selv hæftet mig - lidt - ved stedet, fordi det andet, som nævnes,
Dansk MC-Skind i Søborg - ikke længere findes. I hvert fald ikke i Søborg -
han er flyttet over i nærheden af Esbjerg...

Hilsen
Biker-Torben

www.mc-rejser.dk (nu også med en tur til Rocky Mountains...)

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-04 10:34

> [...]
> Hej.
>
> Er der nogen der kender en god systue/reparatør af læderdragter i

Fandt faktisk adressen på www.mctc.dk:

Københavns Nådleri
Kirsebærhaven 71
2500 Valby
Tlf. 3645 2299
www.kbh-naadleri.dk

Hilsen
Biker-Torben
www.mc-rejser.dk

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 12-01-04 15:49

"Leif" <?> skrev i en meddelelse newsr1mon3sxer0wi7@news.tele.dk...
> Hej.
>
> Er der nogen der kender en god systue/reparatør af læderdragter i
> Storkøbenhavn?

Da Lynlåscentret lukkede, anbefalede de deres kunder fremover at bruge
Skrædderiet, der ligger på Østerbrogade 224, Kbh Ø, tlf. 39 29 11 44. Jeg
har endnu ikke selv været der, men regner med at bruge dem i den nærmeste
fremtid.

Mvh Susanne

Fra : Mureren

Dato : 12-01-04 17:06

> [...]
> har endnu ikke selv været der, men regner med at bruge dem i den nærmeste

Det er altsammen meget fint...men skal man virkelig til København for at få
repareret sin læderdragt ?
Jeg finder ikke noget nævneværdigt i Jylland (midtjylland helst) på Google

(søger måske forkert...who knows)

Mvh.
Mureren

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 12-01-04 17:42

"Mureren" <mureren_tag_det_væk_@mail.tele.dk> skrev
> Det er altsammen meget fint...men skal man virkelig til København for at

> repareret sin læderdragt ?

Så vidt jeg ved, er Dansk MC Skindbeklædning, der tidligere lå i Søborg,
flyttet til Jylland:

Dansk MC Skindbeklædning v/ Johnny Pedersen
Mejlbyvej 28, Mejlby
6660 Lintrup
Tlf. 39 66 10 53

Jeg har selv fået repareret og omsyet min læderdragt hos ham et par gange,
da han havde butik i Søborg, og jeg er rigtig godt tilfred med resultatet.

Mvh Susanne

Fra : Tommy Fer

Dato : 12-01-04 17:04

"Leif" <?> skrev i en meddelelse newsr1mon3sxer0wi7@news.tele.dk...
> Hej.
>
> Er der nogen der kender en god systue/reparatør af læderdragter i
> Storkøbenhavn?

Hvis du vil kan du sende den til Nevade Skind og pels i Slagelse... De er
skide dygtige....

Jeg har fået skiftet en lynlås i en læderjakke, jeg kunne ikke engang se den
var skiftet.. eller jo nu virker den jo...

mvh Tommy Fer