Se disc nu klokken 17.00
Fra : M. Høy

Dato : 11-01-04 17:02

Bygning af choppere, godt nok ikke min stil, men interessant

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

Fra : M. Høy

Dato : 11-01-04 17:55

Underligt familieforetagende, men fede cykler, bryder mig bare ikke om den
høje chopper-stil!

Fra : brobaek

Dato : 11-01-04 23:33

"M. Høy" <mhoeyNOSPAM@mail.dk> wrote in message
> Underligt familieforetagende, men fede cykler, bryder mig bare ikke om den
> [...]

Tænker bare på hvad den der 150.000 dollar kværn ville koste i DK

150.000 dollar x 2.8 (afgift) x 5,85 (kurs dollar/kr.) = 2.457.000 kr...
avs!

Så skulle jeg ihverfald ikke få den til at ballancere på en stak kasser,
blot for at få det rigtige billede...

Martin

Fra : TheHobbit

Dato : 12-01-04 15:49

M. Høy wrote:
> Underligt familieforetagende, men fede cykler, bryder mig bare ikke
> om den høje chopper-stil!
[snip]
Enig! Interessant program men synd det ikke handler om high-performance RR
maskiner istedet

/Stephan - DT, GS og CBR