Kan man sige noget om...
Fra : Anita

Dato : 05-02-04 23:16

....hvor mange butikker der findes på nettet?

Herunder hvilken størrelse (omsætning, antal ansatte) de har?

Nogle bud til hvor man kan finde den information?

Venligst Anita

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 06-02-04 16:50

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> ...hvor mange butikker der findes på nettet?
>
> Herunder hvilken størrelse (omsætning, antal ansatte) de har?
>
> Nogle bud til hvor man kan finde den information?
>
> Venligst Anita

PBS har nogle meget god antal af kunder med indløsningaftaler - og danmarks
statistik har nogle fine rapporter jeg brugte sidste år da jeg skrev opgave
på Handelshøjskolen i Århus om sagen.

Mvh,

Martin Rise Christensen