Billigt pap-emballage ???
Fra : Casper

Dato : 05-02-04 13:42

Hejsa!
Er der nogen der kender et godt alternetiv til PostDanmarks postæsker ??
Jeg tænker på noget billigere i forskellige størrelser samt boblekurverter.
På forhånd tak,
--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Andersen
CellShoppen I/S

www.CellShoppen.dk

Fra : Carsten Holck

Dato : 06-02-04 01:06

Casper wrote:
> Hejsa!
> Er der nogen der kender et godt alternetiv til PostDanmarks postæsker
> ?? Jeg tænker på noget billigere i forskellige størrelser samt
> boblekurverter. På forhånd tak,

prøv et emballage firma - eller et Kartonage firma

/carsten

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 06-02-04 12:40

www.jyllands-kartonlager.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 01:01

"Casper" <hlctas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der kender et godt alternetiv til PostDanmarks postæsker ??
> Jeg tænker på noget billigere i forskellige størrelser samt

Prøv her:

http://www.cc-co.dk/

Vi har handlet med dem i mange år uden problemer.
Karsten H. Jensen

Fra : Allan Johansen

Dato : 14-02-04 04:28

"KHJ" <bitosnabelatdcadslpunktumdk> skrev
> Prøv her:
> http://www.cc-co.dk/
> Vi har handlet med dem i mange år uden problemer.

Uden problemer er vel ikke lig med at de er billige?

Mvh. Allan Johansen

Fra : NBP

Dato : 16-02-04 22:58

Hej

I vores firmaer www.refillshoppen.dk og www.dvdshoppen.dk har vi i mange år
brugt emballage fra Kappa/Dansk Kraft Emballage Systemkassen.

De er billige, de har et stort udvalg, og de har et glimrende katalog som
kan bestilles på 79337933 (Jylland afd) eller 45531933 (Sjælland afd.)

Luftboblekuverter kan du købe hos os til meget rimelige priser.

Med venlig hilsen

Niels B. Petersen

Fra : Per Thomsen

Dato : 17-02-04 13:57

> [...]
>
> De er billige, de har et stort udvalg, og de har et glimrende katalog som
> kan bestilles på 79337933 (Jylland afd) eller 45531933 (Sjælland afd.)

Vi har brugt http://www.sbemballage.dk/ i mange år. Billige og stabile.

Per