k, cbr 1000f sc24
Fra : Michael

Dato : 22-04-01 17:48

Hej allesammen.
Jeg vil gerne købe en cbr1000 f sc24. Hvis du sidder inde med en eller
kender nogen som gør vil jeg være taknemmelig for en lille hilsen
desangående.

Hilsen Michael

Svendborg@email.dk

Fra : Niels Bager Bæk

Dato : 24-04-01 11:08

Min Svoger har en CBR1000, der skal opgraderes til BB meget snart.
Ved ikke om den er en "sc24", da jeg ikke ved hvad det betyder...

Prøv a_bager@hotmail.com

Michael <svendborg@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bv206$2srn$1@news.cybercity.dk...

Fra : Armand

Dato : 27-04-01 15:23

Niels Bager Bæk <nbb@cc-electronic.dk> skrev i en

> Min Svoger har en CBR1000, der skal opgraderes til BB meget snart.
> Ved ikke om den er en "sc24", da jeg ikke ved hvad det betyder...

SC24 er ganske enkelt typenummeret!
Det fremgår med tydelighed deri at det er de første tegn i
stelnummeret!!

Niels:
Er du efterhånden ikke så rutineret herinde at du kan begynde at svare
under(!) spørgsmålene???

--
Armand.