ASIS medlemsliste i Danmark
Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 28-01-04 20:45

Er medlemslisten for ASIS Danmark (http://www.asisonline.org/) offentlig
tilgængelig? - eller skal man evt. være medlem af organisationen for at
kunne få den. Jeg skal bruge listen for at finde virksomheder at kontakte i
forbindelse med en opgave på et kursus jeg følger. Kender i noget til det?

Mette T Eriksen

Fra : Honore

Dato : 07-02-04 01:02

"Mette Tornager Eriksen" <metteerik92@LÆSESIKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40181114$0$29300$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> forbindelse med en opgave på et kursus jeg følger. Kender i noget til det?

Jeg tror at ASIS er repræsenteret af Securitas da dette selskab er på
http://www.asisonline.org/foundation/index.xml, men ellers send en mail til
hovedkontoret for at få en kontakt person i Danmark.

MVH
Michael

PS. fandt du ud af det med logoet til forsvaret?

Fra : Mette

Dato : 07-02-04 16:12

"Honore" <del@ete.nu> skrev i en meddelelse news:c019sr$3rf$1@sunsite.dk...

> [...]

til
> hovedkontoret for at få en kontakt person i Danmark.

Tak, jeg prøver.

> PS. fandt du ud af det med logoet til forsvaret?

Hmm, kun delvis, jeg ved stadig ikke om det er rigtigt at de har givet flere
hundre tusinde kroner for det i en sparetid.

Mette