Lederjob på deltid eller heltid
Fra : Kim Möller

Dato : 24-01-04 01:38

Teammaker søger flere modne og erfarne ledere i først og fremmest Danmark og
Sverige. De skal forestå udbygning og uddannelse af et netværk af
højtkvalificerede selvstændige. Der er ikke tale om et sælgerjob.

Mulighed for en stigende fast indtægt og pension.

Forretningen bygges på Team Marketing princippet, som indebærer?

at man kan arbejde hjemmefra deltid eller heltid efter et færdigt system

at man arbejder på deltid mindst 7 timer om ugen. Heltid højst 25 timer

at man er sin egen herre

at man selv tilrettelægger sin arbejdstid

at man arbejder tæt sammen i et team.

Kvalifikationer

Modenhed og erfaring

Vi søger voksne mænd og kvinder med såvel livserfaring som ledererfaring.
Folk, som kan tænke utraditionelt, gerne med humoristisk sans. Folk, som er
vant til at samarbejde og inspirere, og som har pædagogiske evner og
ambitioner om at videreudvikle sig som ledere. Der kræves en energisk,
systematisk og vedholdende indsats.
Ingen fagspecifikke kvalifikationer.
Kandidater med disse kvalifikationer kan have vidt forskellig baggrund og
uddannelse. Eksaminer og brancherelaterede erfaringer er derfor ikke
afgørende.

Ønsker du mere information: Oplys venligst følgende ...

Telefonnummer? Bedste træffetid (dag, aften, weekend)? Adresse, postnummer
og by.....på e-mail : k.m@comhem.se

Du vil blive ringet op snarest muligt for videre info.

Fra : Palle Bruselius

Dato : 24-01-04 10:44

"Kim Möller" <k.m@comhem.se> skrev i en meddelelse

Brug dk.erhverv-direktesalg.

Palle

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-01-04 22:39

"Kim Möller" wrote:
> [...]
>
> at man er sin egen herre
>
> at man selv tilrettelægger sin arbejdstid

hahahaha, man arbejder hjemmefra, men tæt sammen? Hvordan helvede
hænger det sammen?

Og siden hvornår er heltid defineret som 25 timer?

Som mine forældre siger: Når det er noget som er for godt til at være
sandt, så er det det nok også.

Hop over dk.marked.kommerciel eller dk.opslag.job (eller hvad den nu
hedder) med udbud af underlige jobtilbud

Allerhelst: La' helt vær

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : Palle Bruselius

Dato : 27-01-04 00:57

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Hop over dk.marked.kommerciel eller dk.opslag.job (eller hvad den nu
> hedder) med udbud af underlige jobtilbud
>
> Allerhelst: La' helt vær

Helt enig!

Palle