To-mandskontor i Århus
Fra : Morten Lund

Dato : 18-01-04 15:52

Hej

Er der nogen her der ved hvad man kan forvente at skulle betale for et
kontorlokale i et kontorfællesskab/kontorhotel her i Århus? Jeg forestiller
mig noget i retning af 12-16kvm. Det behøves ikke være i centrum... det er
mere vigtig at prisen er den rigtige.

Venlig hilsen
Mortne Lund

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 18-01-04 22:25

On Sun, 18 Jan 2004 15:51:50 +0100, Morten Lund wrote:
> [...]
> forestiller mig noget i retning af 12-16kvm. Det behøves ikke være i
> centrum... det er mere vigtig at prisen er den rigtige.

Nu kender jeg ikke priserne - det er ved at være et stykke tid siden jeg
boede i Århus.

Men et bud kunne være http://www.udviklingsparken.dk/ - prøv at ringe til
dem :) Det ligger heller ikke i centrum, men der er god kollektiv trafik
dertil (var der i hvert fald da jeg boede der).

Hvis du ikke helt ved hvor det er - så er de ude i samme område som
Kvickly Xtra og kun en 100 meter fra hvor Memory Card Technology _lå_.

mvh
Johan

Fra : Morten Lund

Dato : 20-01-04 13:45

Johan Holst Nielsen skrev:
> Men et bud kunne være http://www.udviklingsparken.dk/ - prøv at ringe til
> dem :) Det ligger heller ikke i centrum, men der er god kollektiv trafik
> dertil (var der i hvert fald da jeg boede der).

Takker, lige hvad jeg skulle bruge. Nu er det gode spørgsmål så: Er 1500
kroner rimelig for følgende:

- Et skrivebord i et større fælleskontor
- Telefon (Der betales derudover for forbrug)
- Netadgang

Jeg ved ikke selv om prisen er urimelig. Men umiddelbart synes jeg den lyder
forholdsvis høj, da man ikke får eget kontor. Til gengæld slipper man for
at tænke på oprettelse af tele- og datalinier.

Venlig hilsen
Morten Lund