Forkert momsafregning smadrer balance
Fra : Uffe Fey

Dato : 13-01-04 23:34

Jeg er ved at lave årsregnskab for 2003, og det går op for mig at jeg i
første halvårs momsafregning har lavet en fejl, som nu betyder at min
balance ikke stemmer. Der er en sølle difference på 11 kr.
I mit momsregnskab er der kontoer til skyldig moms primo, udgående moms,
indgående moms og afregnet moms. Afregnet moms er altså, med al
sandsynlighed, 11 kr. for lille til at balancen stemmer.

Spørgsmålet er så hvad man kan gøre ved det? Og nu jeg er i gang.. det er da
et krav at balancen stemmer, ikke? Eller er T&S til at snakke med, når det
kun drejer sig om 11 kr.? :)

På forhånd tak.

Uffe
--
Bemærk at e-mail adressen ikke fungerer. Svar i gruppen, tak :)

Fra : Søren

Dato : 14-01-04 00:41

"Uffe Fey" <uffe@localhost.nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> et krav at balancen stemmer, ikke? Eller er T&S til at snakke med, når det

Spm har været stillet utallige gange alle beløb under 50 kr i diff. bogfører du så
balancen stemmer, brug
øredifferencekontoen i drift D/K og modpost i status (som vi altid sagde i gamle dage)