Hvem har lavet denne sang???
Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 22-04-01 12:26

Hej alle,

jeg hørte den her sang i radioen i går, men de sagde ikke hvem der sang
den...

(This time it's gonna be perfect...)
I don't want half-hearted love affairs
I need someone who really cares
Life is too short to play silly games
I promise myself I won't do that again
REFRAIN I:
It's got to be perfect
It's got to be worth it
Too many people take second best
But I won't take anything less
It's got to be perfect
REFRAIN II:
Young hearts are foolish
They make such mistakes
They're much too eager to give their love away
Well I've been foolish too many times
Now I'm determined I'm gonna get it right
(Repeat Refrain I)
CODA:
(It's got to be ...)
You better think about it
It's got to be perfect, yeah yeah
(It's got ...)
The kind that will stand the test of time, yeah
(Too many ...)
But I won't take anything less
(It's got to be perfect)
(Repeat Refrain I and II)
(Repeat Coda)
It's got to be perfect
It's got to be perfect
It's got to be perfect

Jeg gætter på at den må hedde noget med "Perfect" eller "It's Got To Be
Perfect"????

Er der nogen der kan hjælpe??? også gerne med akkorder! )

mvh
Rasmus M. Jensen

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 22-04-01 12:44

"Rasmus M. Jensen" wrote:

> Hej alle,
>
> jeg hørte den her sang i radioen i går, men de sagde ikke hvem der sang
> den...
>
> REFRAIN I:
> It's got to be perfect

Fairground Attraction: "Perfect"

Søg selv på OLGA efter akkorder...

--
mvh.
Karsten Jørgensen

Fra : Lars Rindsig

Dato : 22-04-01 13:57

Karsten S. Jørgensen <karsten@daimi.au.dk> wrote:
>Fairground Attraction: "Perfect"
Nh, har Kim Wilde ikke også lavet et cover af de?

--
Venlig hilsen Lars Rindsig

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 23-04-01 18:59

In article <slrn9e5ltd.l1.lrin@foo.bar>, lrin@foo.bar says...
> Nh, har Kim Wilde ikke også lavet et cover af de?
Nej det har hun ikke.

mvh Betinq

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 22-04-01 12:50

Således skrev "Rasmus M. Jensen" <rasmj@vip.cybercity.dk> i
dk.kultur.musik Sun, 22 Apr 2001 13:25:31 +0200:

>jeg hørte den her sang i radioen i går, men de sagde ikke hvem der sang
>den...

Jenny Morris: (It's got to be) Perfect

Knud
--
The temptation to push the degauss
button continuously is hard to resist.

Fra : Lise Mølbæk

Dato : 24-04-01 20:22

Rasmus M. Jensen <rasmj@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9buf2m$mnn$1@sunsite.dk...
> [...]
> Perfect"????
>
> Er der nogen der kan hjælpe??? også gerne med akkorder! )

Det er et band der hedder "Fairground Attraction"

Fra : Lise Mølbæk

Dato : 25-04-01 16:20

> [...]
> Perfect"????
>
> Er der nogen der kan hjælpe??? også gerne med akkorder! )

Det er "Fairground Attraction" der har indspillet den i firserne..

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-04-01 12:09

"Lise Mølbæk"
> Det er "Fairground Attraction" der har indspillet den i firserne..

Vi hørte dig godt første gang. Nogle af os i hvert fald. Læs dette:

Blot til information og hjælp: Når emnefeltet i et svar til nyhedsgrupperne
starter med Sv: i stedet for standarden Re:, er det ikke alle, der kan se dine
indlæg, fordi et par meget brugte servere frasorterer disse indlæg for at
opdrage på brugerne. Det er Outlook Express' danske version, der laver
Re: om til Sv:.

I de nye versioner kan man gå ind i Indstillinger -> Send -> Int. indstillinger
og sætte et hak ved at bruge engelske standardheadere.

Hvis dette evt. ikke fungerer, så kan nemt ordne problemet på anden vis,
se http://www.whitehat.dk/oe/

--
Peter Brandt Nielsen
http://w1.1537.telia.com/~u153700010